logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zaprojektować płytkę PCB dla efektu MXR Distortion+?

Karol007Kielce 29 Gru 2007 15:24 6528 9
REKLAMA
  • #1 4636306
    Karol007Kielce
    Poziom 12  
    Ocena: 3
    Chciałbym zbudować efekt gitarowy MXR Distortion według tego schematu:
    Znazazłem go na tej stronie: http://www.efektygitarowe.pl/distortion.php
    I tu pojawia się moja prośba: czy jakaś dobra dusza nie zrobiłaby dla mnie wzoru płytki? W internecie jest dużo wzorów, ale niestety do innych wersji tego modelu(bardziej rozbudowanych), a boję się, że przy dostosowywaniu jej zrobię błąd(jestem raczej zielony) samodzielne rysowanie też sobie odpuszczam(nie wiem czy przy projektowaniu płytki trzeba zachowywać jakieś szczególne zasady).
    -Pytanie: zazwyczaj wykonywałem projekty ze strony www.tonepad.com, tam zawsze są przedstawione:schemat, schemat połączeń i płytka pcb. Tutaj spotkałem się z takim oznaczeniem wyprowazeń scalaka:

(obrazek się wolno ładuje, chodzi o taki symbol scalaka, jaki jest na schemacie powyżej)
    jak mam na podstawie tego wydedukować które wyprowadzenia gdzie idą?
  • REKLAMA
  • #2 4637667
    joy_pl
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 225
    zawsze i wszędzie :)

ps. nie ten dział
    a poza tym: http://elenota.pl/
  • #3 4638268
    hefid
    Spoczywaj w Pokoju
    Ocena: 6162
    Post był raportowany.
    Przeniosłem z: DIY Akustyka
  • REKLAMA
  • #4 4639495
    Karol007Kielce
    Poziom 12  
    Czy mógłby ktoś sprawdzić czy narysowana przeze mnie płytka nadaje się do użycia?

Schemat:

Schemat montażowy (paskudny, ale jest :-) ) :

Wzór płytki(przygotowany do termotransferu-w lustrzanym odbiciu):

Czy dobrze to wszystko wykombinowałem?
  • Pomocny post
    #5 4639574
    Bonkot
    Poziom 39  
    Ocena: 93
    Witam