logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Router D-Link 504T - brak dostępu do stron www, GG i eMule działają

xmadix 03 Sty 2008 17:00 1200 2
REKLAMA
  • #1 4653392
    xmadix
    Poziom 12  
    Ocena: 2
    Witam na początku mowie wam ze szukałem na www.google.pl owszem znalazłem dużo ciekawy wątków lecz żaden mi nie pomógł lecz zaszkodził bo jeszcze bardziej pogrzebałem ;/ Przechodzę do rzeczy jestem zielony w tych sprawach a mam Problem z routerem d link 504t zakupiłem go na allegro miesiąc temu był używany spoczatku działał ok :]

Ale później po jakimś czasie nie chciało mi wyświetlać stron www ale gg i emul działał ok. Jak już szukałem na google to znalazłem informacje ze to problem z DNS probowałem według wskazówek jakie tam podawali naprawić to lecz nic nie zrobiłem bo cały czas problem powtarza sie proszę was o pomoc. Moje łącze to Neostrada 512 kb\s na dwa kompy. Prosze pomóżcie mi bo ta słytłacja mnie irytuje ze ciągle muszę resetować router.

Mój aktualny soft to :

Firmware Version : V2.00B01T01.EU.20050630
  • REKLAMA
  • #2 4653671
    thrower
    Poziom 23  
    Ocena: 11
    Jeśli gg działa a www nie to na 99,9% jest to problem z DNS.
    We właściwościach połączenia sieciowego tam gdzie ustawia się adres IP (prawdopodobnie masz to ustawione automatycznie), musisz spróbować ręcznie ustawić adres DNS.
    Spróbuj takich konfiguracji:
    1)
    podstawowy: adres.routera (tutaj wpisz IP routera)
    pomocniczy: 194.204.152.34
    2)
    podstawowy: adres.routera (tutaj wpisz IP routera)
    pomocniczy: 194.204.159.1
    3)
    podstawowy: 194.204.152.34
    pomocniczy: 194.204.159.1

Jeśli masz adres komputera ustawiony ręcznie to musisz koniecznie podać IP bramy (routera) i adres servera DNS.