Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabelSklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

komputer DIGIJET VW golf 2 1.3NZ

06 Sty 2008 11:50 10426 23
  • Poziom 11  
    Naprawial moze juz ktos taki komputer? w moim zepsul sie Tyrystor TE2443, gdzie mozna taki zalatwic? moze ktos sie podejmie dalszej naprawy, albo ma taka czesc albo caly komputer na zbyciu?
  • Sklep HeluKabelSklep HeluKabel
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    ok tak mi tylko powiedzial znajomy elektronik...
    to orientujesz sie czy taka czesc mozna dostac
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13  
    witam
    szukam takiego samego tranzystorka.
    czy mógłby ktoś podpowiedzieć gdzie takiego kupić, albo jakiś symbol zamiennika
    komputer to digifant II 037 906 022BB KEN
    pozdrawiam
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 39  
    mam taki jak chcesz to odezwij się na PW
  • Sklep HeluKabelSklep HeluKabel
  • Poziom 10  
    Witam, odgrzebałem temat bo mam ten sam problem. Poszukuję tyrystora TE2443 lub jakiegoś zamiennika. Dokładnie do sterownika Digifant do VW GOlf.
    Pozdrawiam
  • Użytkownik usunął konto  
  • Sklep HeluKabelSklep HeluKabel
  • Poziom 10  
    No jestem bliższy rozwiązania lecz nie do końca...Jakie parametry powinien mieć ten układ darlingtona tranzystorów npn. Jakie wzmocnienie, itp...
    Gdzie takowy zdobyć??
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik obserwowany
    Sterownik sie popsuł po spawaniu czy mechanice silnika.
    /
    /
    Dlaczego nie zmienisz sterownika przecierz nic nie trzeba kodować??
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Scieżka tak wypalona, co do procka i przetwornika A/C nie wiem jeszcze. Szczerze liczyłem że jeszcze tylko ten tranzystor KE2443.


    Procek Intel 1980 - to ten wg. doświadczenia też ma być spalony??
    Który przetwornik A/C Ten koło procka Intel (ADC0809CCN) czy ten w mikrokontrolerze (MC68705S3CS)


    [mod 1]
    Ten przetwornik da się jeszcze kupić, procesor też być może się uda. Nowy sterownik jest lecz auto nie chodzi jak powinno na nim. Po wyłączeniu ssania przestaje palić na wszystkie cylindry. Czujniki temperatury i przepływomierz jest dobry. Jak się nie uda to zostaje przełożyć EPROM i ten mikrokontroler (MC68705S3CS) ze starego do nowego.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Patrze lecz nie widze tego stabilizatora. Czy możesz opisać który to??

    komputer DIGIJET VW golf 2 1.3NZ

    Jak sprawdzić ten stabilizator??
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    A wracając do tego KE2443 - czym go zastąpić? Jakikolwiek układ darlingtona, npn - za mało aby zakupić odpowiedni element. Na jakimś rosyjskim forum wyczytałem że można go zamienić na KT829. Prawda to??
  • Poziom 9  
    witam, może mi ktoś wyjaśnić jak to możliwe,że przy wymianie skrzyni zniszczeniu ulega jednostka sterująca?
    pozdrawiam.
  • Poziom 9  
    witam, mam jeszcze jedno pytanie.
    Przy przepustnicy (mowa oczywiście o golfie 1.3) znajduje się czujnik (sygnalizator zamknięcia i całkowitego otwarcia przepustnicy) zwykły włącznik zamykający obwód. Pomiar na przewodach, które do niego dochodzą wskazuje 5V, czyli po otwarciu przepustnicy powstaje zwarcie (chyba dobrze kombinuje). Czy to może wskazywać na uszkodzony sterownik (komputer)??

    A nawiasem mówiąc mój problem polega na tym:
    - paliwo dochodzi (po wykręceniu wtrysków wyraźnie to widać, pompa pracuje poprawnie),
    - iskra jest (czyli czujnik Halla+cewka sprawny),
    - pozostałe rzeczy ok,
    - do sprawdzenia został mi komputer (temp procesora itd.)
    Auto czasami odpala moc jest, czasami w ogóle, czasami po odpaleniu otwarcie przepustnicy powoduje że silnik gaśnie. (bez znaczenia czy silnik ciepły czy zimny)
    Czary mary....
    dodam że kable, świece, cały aparat zapłonowy nowe, zamontowany jeszcze przez starego właściciela. Czyli miał facet już z golfem jakieś problemy.
    pozdrawiam.
  • Moderator Samochody
    Przy przepustnicy są dwa mikroswitche spięte równolegle, przepustnica zamknięta=zwarcie, otwarta na max, też zwarcie
    Ja bym się przyglądnął przepływomierzowi, jak pracuje klapa spiętrzająca, nieszczelności w dolocie itp
  • Poziom 1  
    Hello who eats firmware .. for golf2 digizhet 030906021A digijet 1.3l NZ 1990