logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Nie uruchamia się płyta główna Clayton cvat217

gonzu96 12 Sty 2008 23:23 1904 7
REKLAMA
  • #1 4687779
    gonzu96
    Poziom 13  
    Ocena: 9
    witam!
    mam problem j.w. z płyta gł. mianowicie po odpaleniu brak jakiegokolwiek obrazu na monitorze, mruga LED zasilania i słychać długie, takiej samej długości dźwięki z gł. systemowego....
    jestem pewien ze grafika jest sprawna;p
    proszę, pomocy;/;/;/
  • REKLAMA
  • #2 4687853
    Rychuu
    Poziom 21  
    Ocena: 44
    Sprawdz tu co to za blad: http://bioscentral.com/ , sprawdz ram, zobacz czy dobrze jest wlozony, przeczysc gniazda. Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #3 4687883
    gonzu96
    Poziom 13  
    siakoś troche mi nie odpowiada zaden z tych w tabeli bo juz wcześniej na tej stronie byłem (długie, przerywane dzwieki, bios phoenix'a), gniazda przeczyściłem, ramy sprawdziłem
    co mogło pojść nie tak przy wyjeciu i włożeniu ramu - przed chodziło, po - nie
  • REKLAMA
  • #4 4688104
    THG_Glaca
    Poziom 11  
    Ocena: 1
    Może opisz jakie to dżwieki Ci się wydobywają
    np Długi ---pauza----długi---pauza już wiesz o co mi chodzi.Sprawdz ram --memtestem ---zobacz czy procesor dobrze osadzony,przeczyść styki grafiki.

Ja na twoim miejscu najpierw bym sprawdził memory jeżeli dobre po tescie np 2 h nie wywalaja błedów--to ok.Pózniej wszystko wymontował i po kolei wkładał do płyty głównej ---i tu powinno być piski odpowiadające za odpowiednie sekcje[/color] zamontowaną itd

Proszę poprawić treść wiadomości. Proszę nie używać slangu i skrótów myślowych. Zobowiązuję Kolegę do zapoznania się z regulaminem forum szczególnie z pkt. 10.9 oraz 15.
    Moderowano przez Mery84
  • #5 4689824
    jag61
    Specjalista d/s ochrony radiologicznej
    Ocena: 85