logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór wzmacniacza: Denon PMA, Yamaha AX/RX, Marantz PM czy NAD? Który lepszy?

kowalmen 23 Sty 2008 18:08 4112 7
REKLAMA
  • #1 4727079
    kowalmen
    Poziom 10  
    Panowie i Panie jeszcze raz zgłaszam się o poradę. Studiuję już od dawna wzmacniacze i powiem szczerze, że im więcej czytam na ten temat tym chyba jestem głupszy. Nie wiem już co mam wybrać. Doszedłem za to do kilku wniosków. Że nie mam zamiaru bulić za wzmacniacz wielkiej kwoty bo poprostu nie warto. Nie jestem żadnym audiofilem i nie znam się poprostu na dźwięku. Nie jestem też obdarzony słuchem absolutnym. Dlatego nie będę się wygłupiał i zaczne od podstaw. Chce kupić wzmaka i udało mi się wyłowic kilka modeli które mnie interesują. W sumie to myślę o Denonie PMA 750, 790 lub 1080. Zainteresował mnie też Yamaha ax550, rx 497 lub ampli 797. Ale jakoś nie jestem przekonany do ampli. Ewentualnie Marantz pm80, 50 lub 75(podobno nie do dostania). No i jest jeszcze NAD, który nie może mnie przekonac tym swoim wygldem.
    Wzmacniacz dla mnie powinien przede wszystkim dźwigać bas. Zależy mi na ładnym czystym dźwięku a nie na mocy. Prosze o jakieś podpowiedzi!
  • REKLAMA
  • #2 4728573
    AxelNext
    Poziom 38  
    Ocena: 451
    Sam wzmacniacz ?
    Dla audiofila proponuję NAD, CAMBRIDGE AUDIO, HARMAN KARDON.
    Jakiej muzyki będziesz słuchał ?
    Do rozrywkowej zdecydowanie polecam YAMAHA.
    Nie napisałeś ile chcesz wydać kasy ?

Miałem kiedyś Denon'a i zamieniłem na Yamaszke :D
  • REKLAMA
  • #3 4729346
    kowalmen
    Poziom 10