logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć tylne głośniki w Audi A4 1996 po zmianie radia na JVC?

jare23 03 Lut 2008 17:53 8580 8
  • #1 4766565
    jare23
    Poziom 10  
    Witam wszystkich.
    Zmieniłem ostatnio radio w moim audi (A4, 1996) z oryginalnego Delta na radyjko JVC. Problem polega na tym że po podłączeniu nowego radyjka nie grają tylne głośniki. W radiu fabrycznym były 3 kostki: 2 kostki ISO (czarna i brązowa) i kostka miniISO. W nowym radiu jest tylko wejście na 2 kostki ISO i 2 wyjścia liniowe. Z tego co wyczytałem w innych tematach na forum w tym modelu auta z tyłu są montowane głośniki aktywne. Po lekturze innych tematów wymyśliłem sobie, że kupię na allegro takie gniazdo:
    http://allegro.pl/item305425890_gniazdo_mini_iso_2rca_vw_audi_skoda_do_wzmacniacza.html i podłączę do wyjścia liniowego w radiu. Problem polega na tym, że jestem laikiem jeżeli chodzi o elektronikę więc nie jestem pewien czy to dobry pomysł. Co o tym sądzicie?
  • #2 4766864
    SlaweK
    Poziom 43  
    Ocena: 913
    Tak, dobrze myślisz a jak to będzie brzmieć to pokaże życie bo grać powinno.

SławeK
  • #3 4766870
    daras984
    Poziom 22  
    Ocena: 105
    witam
    ta wtyczka uruchomi ten wzmacniacz z tyłu ale lepszym rozwiązaniem jest przeciągniecie przewodów od radia do tylnich głośników Wykorzystując wzmacniacz w radiu, daje lepsze efekty
  • #4 4766919
    jare23
    Poziom 10  
    Dzięki za odzew.
    daras984 czyli podłączyć tylne głośniki z pominięciem wzmacniacza z auta (jako głośniki pasywne) do kostki ISO? Czy wystarczy te kable pociągnięte do kostki miniISO odpowiednio przelutować do kostki ISO czy trzeba nowe kable pociągnąć?

Dodano po 1 [godziny] 51 [minuty]:

Aha i jeszcze jedno pytanie: dodatkowy kabelek w tej przejściówce to uziemienie, tak? Trzeba go podpiąć w konkretne miejsce w aucie czy można go w ogóle pominąć?
  • #5 4767777