logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jestem grafikiem, nie inżynierem - prosze o pomoc !

kamlak1 10 Mar 2008 17:37 1742 6
REKLAMA
  • #1 4893800
    kamlak1
    Poziom 10  
    Ocena: 2
    Siemka :) .... z góry sorka za taki tytuł ale chcialem żeby ktoś się zainteresował moim problemem.

Mianowicie buduje 3 rok autko a dokladniej replike mercedesa SLR na bazie .... no wlasnie calibry ehh ...
    auto wygląda jak wygląda lecz czas na środek.

zakupiłem sobie tablecika fujitsu point 510 na allegro z nadzieją, że podlącze adapter gprs, wzmacniacz pod wyjśnie audio, by na glosnikach puszczać mp3 oraz przeglądać internet za pomocą karty PCMCIA.

ale co sie okazuje w tableciku niema normalnego gniazda pod dysk 2,5" jest cos takiego:

nie wiem teraz co zrobic ?

czy ktoś posiada jakąś przejściówke na zwykly dysk 2,5"

czy jest jakis moze schemat badz sposób na podlaczenie moze zewnetrznego dysku ?

tablet posiada zlacze RS232 , PCMCIA, IRDA no i wejscie/wyjscie audio

potrzebuje wgrać tam winde a reszte dam sobie rade podlaczyc za pomocą przejściówki PCMCIA/4xUSB lecz by ta przejściówka dzialala musze na windzie zainstalować stery od niej ...

PROSZE O RADY !!!
    Z GÓRY DZIĘKI !!!
  • REKLAMA
  • #2 4893833
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • #3 4893846
    kamlak1
    Poziom 10  
    tak tylko przeszukałem cale allegro i nic ... bylem w sklepie i powiedzieli mi ze to zlacze SAS . nie znam sie az tak na tym ale to mi na sasa nie wyglada :P
  • REKLAMA
  • #4 4893931
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • #5 4893949
    kamlak1
    Poziom 10  
    no dzieki, ale takie cyferki to nie dla mnie :)
    nie masz jakiegoś bardziej graficznego schematu ? - tzn. by wiadomo bylo ktory pin z ktorym pomieszać ?

jeszcze jedno - kupie wtyczke PCMCIA - ona wejdzie do zwyklego dysku 2,5" tak ?