Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi 80 TDI 1Z brak reakcji na zmianę kąta wtrysku

arbgre 11 Mar 2008 22:22 5005 14
  • #1 11 Mar 2008 22:22
    arbgre
    Poziom 14  

    Witam , mam problem z wyżej wymienionym motorkiem , mianowicie ustawienie pompy wtryskowej na czujnik zegarowy (0.70) jak i przesunięcie pompy w skrajne położenie lewo prawo nie zmienia mi kąta wtrysku VAG pokazuje w grupie 01 08 04 poz.3ok. 0.4 poz. 4 ok. 17.4 a silnik pracuje bardzo ostro . Ręce mi opadają może jakieś sugestie.

    0 14
  • #2 11 Mar 2008 22:44
    arto
    Poziom 17  

    w nastawach podstawowych musisz ustawiac 01 04

    0
  • #3 11 Mar 2008 22:47
    arbgre
    Poziom 14  

    arto napisał:
    w nastawach podstawowych musisz ustawiac 01 04


    Czy możesz troche rozwinąć temat , jakie jest podłoże takiego zachowania ?

    0
  • #4 11 Mar 2008 22:52
    arto
    Poziom 17  

    ty probujesz ustawiac w blokach,a tam sie tylko sprawdza parametry,natomiast musisz ustawiac w nastawach podstawowych przy zablokowanym sterowniku

    0
  • #5 11 Mar 2008 23:00
    arbgre
    Poziom 14  

    Tak jak pisałem powyżej ustawiam statycznie na czujnik zegarowy a bloków używam do podglądu parametrów . A jak mi już nerwy puściły to zauważyłem że kręcenie pompą w oba skrajne położenia nic nie zmienia w blokach wartości kąt jest jak gdyby cały czas maksymalnie przyspieszony .

    0
  • #6 11 Mar 2008 23:11
    adam7009
    Poziom 38  

    było tak wcześniej,czy może po jakiś naprawach,czy wymianie paska się stało?

    1
  • #7 11 Mar 2008 23:16
    arto
    Poziom 17  

    musisz ustawiac(krecic pompa) w basic settings

    1
  • #8 11 Mar 2008 23:23
    arbgre
    Poziom 14  

    Auto trafiło do mnie w takim stanie , zgłasza błąd przepływomierza i regulacji kąta wtrysku . Ze względu na ciężki dzionek i późną porę zająłem się najpierw regulacją pomp no i zonk jutro może świeży umysł i wasze sugestje przyniosą rozwiązanie tego problemu .

    0
  • #9 21 Sty 2010 23:27
    Damian20000001
    Poziom 9  

    mam taki sam problem... i nie wiem co robic a pompe mam po regeneracji

    0
  • #10 02 Lut 2010 10:36
    arbgre
    Poziom 14  

    W moim przypadku padnięty był bezpiecznik zasilający między innymi zawór regulacji kąta wtrysku i przepływomierz .

    0
  • #11 06 Lut 2010 01:22
    Damian20000001
    Poziom 9  

    A mozesz jasniej?

    0
  • #12 17 Lut 2010 21:54
    Damian20000001
    Poziom 9  

    gdzie jest ten bezpiecznik?

    1
  • #13 17 Lut 2010 23:07
    FIAN
    Poziom 11  

    a jaki to rocznik autka, bo to od tego zależy?

    0
  • #14 26 Lut 2010 03:34
    Damian20000001
    Poziom 9  

    yyy silnik z passata 96 1.9 tdi 90km a buda z 94 seat ibiza 2

    0
  • #15 26 Lut 2010 09:11
    trans-serwis
    Poziom 39  

    arbgre a gdzie ty tam widziałeś bezpiecznik.

    0