Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Polonez GSI IMMO

10 Jan 2004 18:46 12659 24
  • #1
    User removed account
    User removed account  
  • #2
    teodor76
    Level 17  
    były modele poldków co imo niebyło w kluczyku tylko jako bryloczek który umieszczało się przed odpaleniem auta koło drazka zmiany biegów taki prostokątny otwór. ku zdziwieniu montowali to fabrycznie ,cała elektronika immo była połaczona czarnymi przewodami zasilana z bezpieczników i stacyjki odcinała jeden przewód z komputera silnika całe immo zamontowane jest pod deską miedzy schowkiem a nawiewem powietrza środkowym łączymy dwa przewody od komputera i zapłony i jazda :?: widocznie napisałem starszy model poloneza bo ktoś już napisał że jest transporder w kluczu
  • #3
    User removed account
    User removed account  
  • #4
    teges

    Level 21  
    Pracowałem w Daewoo od początku jak wyszły pierwsze polonezy na wtrysku i jeśli chodzi o poloneza GSI to informuję cię że wszystkie miały montowane immobilajzery transponderowe t.z.że transponder był montowany w kluczyku.Sam immobilajzer znajdował się pod deską rozdzielczą z prawej strony kierownicy. Na stacyjce cewka i w desce czerwona migająca lampka sygnalizująca stan immobilajzera.Jeśli nadal cię coś interesuje to proszę o post.
  • #5
    Mario.M
    Level 19  
    A może ktoś wie jak wyłączyć takie immo transponderowe w poldku ?
  • #6
    dioda5
    Level 15  
    Ja tez mam problem z imobilajzerem, nie gaśnie kontrolka jak przekręce kluczyk. Tak sie dzieje od kiedy na kilka dni padł mi akumulator. Teraz tylko na gazie moge jeździć. Co można z tym zrobić ? :cry:
  • #7
    elektmar
    Level 13  
    Zestrojenie immo i sterownika to nie problem . Jeśli jest klucz matka to wystarczy wymienić immo lub stare zrobić nowym . :)
  • #8
    dioda5
    Level 15  
    ok, możesz powiedziec coś wiecej, jak odblokować imobilajzer i całą reszte.

    Z góry dzięki
  • #9
    elektmar
    Level 13  
    Odczytaj transpondery i wpisz do immo i sterownika
  • #10
    dioda5
    Level 15  
    Hy, może jakieś wskazówki jak to zrobić. I czy to napewno pomoże ?
  • #11
    romuald
    Level 13  
    Kiedyś już pisałem na ten temat. Załaduj pamięć immob. /93C46/ zawartością z czystego immob. W sterowniku należy usunąć zapis immobilisera /68HC11F1/. Taki zestaw umożliwia uruchomienie silnika bez transponderów, niestety będzie migać czerwony LED. Oczywiście możesz zarejestrować klucze. Pierwszy klucz immo. traktuje jako "czerwony".
  • #12
    dioda5
    Level 15  
    mozesz napisać coś więcej na ten temat bo nie moge nic znaleść, interesuje mnie zwłaszcza całkowite pozbycie sie kluczyka z transponderem, czyli deaktywacja IMMO
  • #13
    romuald
    Level 13  
    Jeżeli nie masz narzędzia /program/ do odczytania i zapisu pamięci eeprom procesora 68HC11F1, oraz zawartości "czystego" immobilisera to niestety nic nie zrobisz.
    R.
  • #14
    dioda5
    Level 15  
    soft i programator mam tylko nie mam kodu z czystej pamięci, ktoś może ma ?
  • #16
    dioda5
    Level 15  
    Z góry wielkie dzięki

    poradnik(malpa)poczta.fm
  • #17
    dioda5
    Level 15  
    Przepraszam za drugi raz ale mam pytanie. Zaprogramowałem IMMO i coś się zmieniło, teraz IMMO zaczyna programować klucze ale nie ma potwierdzenia na końcu i nadal nic nie chodzi (nie zapala). Co z tym dalej robić ?
  • #18
    romuald
    Level 13  
    Czy wymazałeś zapis immobilisera w sterowniku? Jeśli nie to podłączenie "czystego" immob. nic nie da, chyba że masz czerwony
    kluczyk, którym był pierwszy raz programowany sterownik.
    R.
  • #19
    krzychookom
    Level 14  
    czy podzieliłby się ktoś wiedzą na temat jak całkowicie wykasować immo ze sterownika ?
  • #20
    romuald
    Level 13  
    Przeczytaj dokładnie moją wiadomość z dnia 14 marca 2004r.
    Ten sterownik bez puszki immo nie ruszy. Można zrobić
    emulator, ale czy jest to warte zachodu?
    Romek
  • #21
    krzychookom
    Level 14  
    czyli nic z tego ?
    myślałem że uda mi się zaoszczędzić 150 zł bo tyle biorą u mnie w mieście za usunięcie immo
  • #22
    mialczek
    Level 11  
    A czy ktoś wie jak zrobić taki emulator immo.
    Ja potrzebuję akurat do Peugeota 206.
    Jak coś to proszę na priv.
  • #23
    elektronika5
    Level 15  
    150 zł za usunięcie tego immo to mało.
    Polecam tak tanią firmę ale na własną odpowiedzialność.
    U mnie za emulator trzeba zapłacić 300 zł.
    W peugocie mam za mało danych ale sądzę,żę od 300 zł.

    Pozdrawiam
  • #24
    lookaash
    Level 11  
    Panowie, czy dobrze zrozumiałem sens całej roboty:
    Sterownik silnika z mikrokontrolerem Motoroli 68HC11F1 będzie działał z centralka immo bez podłączonej cewki/sondy/anteny (zakładając, że po prostu nie ma jej w samochodzie) tylko gdy przeprogramowanej Motoroli towarzyszyć będzie centralka immo z przeprogramowaną pamięcią?
  • #25
    krz8si3k
    Level 1  
    Podczas odpalania zimnego Poloneza w gazie wyskakuje błąd 16 i nie odpala. Co on oznacza ten błąd? I jaka jest przyczyna?