Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.
  • #1
    Anonymous
    Anonymous  
  • #2
    teodor76
    Level 17  
    były modele poldków co imo niebyło w kluczyku tylko jako bryloczek który umieszczało się przed odpaleniem auta koło drazka zmiany biegów taki prostokątny otwór. ku zdziwieniu montowali to fabrycznie ,cała elektronika immo była połaczona czarnymi przewodami zasilana z bezpieczników i stacyjki odcinała jeden przewód z komputera silnika całe immo zamontowane jest pod deską miedzy schowkiem a nawiewem powietrza środkowym łączymy dwa przewody od komputera i zapłony i jazda :?: widocznie napisałem starszy model poloneza bo ktoś już napisał że jest transporder w kluczu
  • #3
    Anonymous
    Anonymous  
  • #4
    teges

    Level 21  
    Pracowałem w Daewoo od początku jak wyszły pierwsze polonezy na wtrysku i jeśli chodzi o poloneza GSI to informuję cię że wszystkie miały montowane immobilajzery transponderowe t.z.że transponder był montowany w kluczyku.Sam immobilajzer znajdował się pod deską rozdzielczą z prawej strony kierownicy. Na stacyjce cewka i w desce czerwona migająca lampka sygnalizująca stan immobilajzera.Jeśli nadal cię coś interesuje to proszę o post.
  • #5
    Mario.M
    Level 19  
    A może ktoś wie jak wyłączyć takie immo transponderowe w poldku ?
  • #6
    dioda5
    Level 15  
    Ja tez mam problem z imobilajzerem, nie gaśnie kontrolka jak przekręce kluczyk. Tak sie dzieje od kiedy na kilka dni padł mi akumulator. Teraz tylko na gazie moge jeździć. Co można z tym zrobić ? :cry:
  • #7
    elektmar
    Level 14  
    Zestrojenie immo i sterownika to nie problem . Jeśli jest klucz matka to wystarczy wymienić immo lub stare zrobić nowym . :)
  • #8
    dioda5
    Level 15  
    ok, możesz powiedziec coś wiecej, jak odblokować imobilajzer i całą reszte.

    Z góry dzięki
  • #9
    elektmar
    Level 14  
    Odczytaj transpondery i wpisz do immo i sterownika
  • #10
    dioda5
    Level 15  
    Hy, może jakieś wskazówki jak to zrobić. I czy to napewno pomoże ?
  • #11
    romuald
    Level 13  
    Kiedyś już pisałem na ten temat. Załaduj pamięć immob. /93C46/ zawartością z czystego immob. W sterowniku należy usunąć zapis immobilisera /68HC11F1/. Taki zestaw umożliwia uruchomienie silnika bez transponderów, niestety będzie migać czerwony LED. Oczywiście możesz zarejestrować klucze. Pierwszy klucz immo. traktuje jako "czerwony".
  • #12
    dioda5
    Level 15  
    mozesz napisać coś więcej na ten temat bo nie moge nic znaleść, interesuje mnie zwłaszcza całkowite pozbycie sie kluczyka z transponderem, czyli deaktywacja IMMO
  • #13
    romuald
    Level 13  
    Jeżeli nie masz narzędzia /program/ do odczytania i zapisu pamięci eeprom procesora 68HC11F1, oraz zawartości "czystego" immobilisera to niestety nic nie zrobisz.
    R.
  • #14
    dioda5
    Level 15  
    soft i programator mam tylko nie mam kodu z czystej pamięci, ktoś może ma ?
  • #16
    dioda5
    Level 15  
    Z góry wielkie dzięki

    poradnik(_at_)poczta.fm
  • #17
    dioda5
    Level 15  
    Przepraszam za drugi raz ale mam pytanie. Zaprogramowałem IMMO i coś się zmieniło, teraz IMMO zaczyna programować klucze ale nie ma potwierdzenia na końcu i nadal nic nie chodzi (nie zapala). Co z tym dalej robić ?
  • #18
    romuald
    Level 13  
    Czy wymazałeś zapis immobilisera w sterowniku? Jeśli nie to podłączenie "czystego" immob. nic nie da, chyba że masz czerwony
    kluczyk, którym był pierwszy raz programowany sterownik.
    R.
  • #19
    krzychookom
    Level 14  
    czy podzieliłby się ktoś wiedzą na temat jak całkowicie wykasować immo ze sterownika ?
  • #20
    romuald
    Level 13  
    Przeczytaj dokładnie moją wiadomość z dnia 14 marca 2004r.
    Ten sterownik bez puszki immo nie ruszy. Można zrobić
    emulator, ale czy jest to warte zachodu?
    Romek
  • #21
    krzychookom
    Level 14  
    czyli nic z tego ?
    myślałem że uda mi się zaoszczędzić 150 zł bo tyle biorą u mnie w mieście za usunięcie immo
  • #22
    mialczek
    Level 11  
    A czy ktoś wie jak zrobić taki emulator immo.
    Ja potrzebuję akurat do Peugeota 206.
    Jak coś to proszę na priv.
  • #23
    elektronika5
    Level 15  
    150 zł za usunięcie tego immo to mało.
    Polecam tak tanią firmę ale na własną odpowiedzialność.
    U mnie za emulator trzeba zapłacić 300 zł.
    W peugocie mam za mało danych ale sądzę,żę od 300 zł.

    Pozdrawiam
  • #24
    lookaash
    Level 11  
    Panowie, czy dobrze zrozumiałem sens całej roboty:
    Sterownik silnika z mikrokontrolerem Motoroli 68HC11F1 będzie działał z centralka immo bez podłączonej cewki/sondy/anteny (zakładając, że po prostu nie ma jej w samochodzie) tylko gdy przeprogramowanej Motoroli towarzyszyć będzie centralka immo z przeprogramowaną pamięcią?
  • #25
    krz8si3k
    Level 1  
    Podczas odpalania zimnego Poloneza w gazie wyskakuje błąd 16 i nie odpala. Co on oznacza ten błąd? I jaka jest przyczyna?