logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć słuchawki USB do komputera i słuchać muzyki?

Szczur 26 Mar 2008 12:43 2272 6
REKLAMA
  • #1 4956012
    Szczur
    Poziom 11  
    Ocena: 4
    Jak słuchać myzyki przez port USB?? Chciałbym podłączyć słychawki pod port USB. Jak? Nie jestem programistą ale myśle, że bedzie do tego potrzebny odpowiedni program(?). Dzieki za odpowiedzi propozycje, gotowe rozwiązania. Pozdr
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 4956083
    jankolo
    Spoczywaj w Pokoju
    Ocena: 585
    Kolega potrzebuje albo kartę dźwiękową zewnętrzną podłączaną do portu USB albo słuchawki bezprzewodowe współpracujące z odpowiednim modułem Bluetooth. Zwykłe słuchawki analogowe nie będą wspólpracować z portem USB.
  • REKLAMA
  • #3 4956150
    Szczur
    Poziom 11  
    A wykorzystując jakiś prosty układ elektroniczny, będący wstanie przetworzyć ten sygnał z wyjścia USB? Bardzo bym był wdzięczny bo sam nie potrafie czegoś takiego wymyślić. Nie chce kupować słuchawek, mam już i chciałbym poprostu uzyskać sygnał audio z USB, bo tak mi najbardziej pasuje. Dzieki pzdr
  • REKLAMA
  • #5 4959924
    Szczur
    Poziom 11  
    Rozumiem, że innej możliwości nie ma, bo ta propozycja zdecydowanie mija się z moim celem. Zbyt skomplikowany układ a dużo prostrzego pewnie za bardzo zrobić się nie da.. Cóż. Dzięki za pomoc
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #6 4960042
    Pi-Vo
    Poziom 37  
    Ocena: 206
    Jest też AVT569 na układzie PCM2706 który ma wbudowany wzmacniacz słuchawkowy i regulację głośności oraz sterowanie playerem za pomocą przycisków.Prościej to już tylko kupić, na Allegro jest tego pełno.Niestety, nie da się słuchawek podłączyć wprost do USB, żaden program tego nie załatwi.
    http://www.allegro.pl/4412_pozostale.html?order=t&view=gtext
    Chyba za 15zł. można sobie pozwolić, nie?
  • #7 4960781
    Szczur
    Poziom 11