Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Vectra C 2,2 diesel GTS - traci moc przy przyspieszeniu

rysiekw1 30 Mar 2008 15:57 8998 5
  • #1 30 Mar 2008 15:57
    rysiekw1
    Poziom 9  

    Witam !!!!
    Niedawno zakupiłem opla Vectrę 2,2 Diesel GTS i narodziły mi się takie problemy:
    1.samochód zapala raz za pierwszym razem a raz trzeba trochę zakręcić ( różnie)
    2. na trasie przeważnie przy wyprzedzaniu na prędkości 120-140 km zapala sie kontrolka serwisu i samochód traci moc ( nie zawsze) tzn jedzie dalej ale o przyspieszeniu nie ma mowy.( na 150 km zdażyło sie dwa razy)
    Po wyłączeniu silnika wszystko się resetuje i samochodzik jedzie oki
    Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam wszystkich na forum.

    1 5
  • Pomocny post
    #2 30 Mar 2008 17:53
    cardiag
    Poziom 30  

    jesli chodzi o odpalanie, sprawdz czy nie ucieka ropa. A z tym bledem w ecu, sprawdzic nalezy ladowanie turbiny, caly uklad podcisnienia. No a jak to okej to zostaje czujnik doladowania/przelywomierz. Za duza róznica miedzy nimi.

    0
  • #3 17 Lut 2010 10:59
    alskof
    Poziom 9  

    dopadły mnie dokładnie te same objawy. przy ostrym przyspieszaniu nagle tracił moc (wyłączała się turbina i zapałała kontrolka serwisowa). przy delikatnym przyspieszaniu moglem sie rozpedzac ile wlezie ale gwałtowne przyspieszanie odłączało turbo. po ponownym uruchomieniu silnika wszystko niby wracalo do normy az do czasu ostrego przyspieszania. okazalo sie, że to pękł wąż miedzy turbo a chlodnicą (taki gruby z przodu silnika). oryginal kosztuje ok 800zł w serwisie. namierzyłem na allegro nowe zamienniki za 200zł i jak na razie wszystko gra

    0
  • #4 10 Mar 2011 22:26
    kamilk20
    Poziom 1  

    mam taki sam problem. myślałem że to może być wina przepływomierza. a gdzie jest dokładnie ten wąż?jak on wygląda?

    0
  • #5 10 Mar 2011 22:29
    ogur3k
    Poziom 33  

    kamilk20 napisał:
    mam taki sam problem. myślałem że to może być wina przepływomierza. a gdzie jest dokładnie ten wąż?jak on wygląda?

    Ten wąż pod maską znajduje się. A kolor nosi on czarny. Wygląda, no cóż, jak wąż. Nie taki wiesz, żywy co w dżungli sobie hasa, tylko taki wąż, no, wężasty. :lol:

    0
  • #6 30 Paź 2011 15:15
    kubas10
    Poziom 25  

    Witam, Opel Vectra C 1.9 CDTI GTS 110kw / 2005r. Na biegu jałowym przy dodawaniu gazu brak mocy !, auto bardzo powoli przyspiesza, na kompie błąd "nieszczelność układu dolotowego". Pytanie moje czy przyczyną braku mocy może być problem z kanałami wirowymi bo listwa sterująca spadła a z pierwszego kanału przy wciśniętym pedale gazu wylatują gazy !

    0