logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Identyfikacja cewki z rdzeniem i regulacją – element z rozebranego starego telewizora

Mat313 06 Kwi 2008 17:33 1451 8
REKLAMA
  • #1 5000265
    Mat313
    Poziom 11  
    Ocena: 1
    Witam. Jestem bardzo początkującym elektronikiem i rozkręciłem wczoraj stary telewizor. Znalazłem tam jakąś część, ale nie wiem co to jest. Zdjęcia w załączniku (przepraszam za jakość, ale robiłem telefonem). Ta część jest regulowana. Potencjometr to nie jest, trymer chyba też nie. W dodatku wychodzą z niej z jednej strony 2 druciki, a z drugiej trzy. Proszę o pomoc
    Załączniki:
    • Identyfikacja cewki z rdzeniem i regulacją – element z rozebranego starego telewizora 20080406_1725(2).JPG (34.84 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Identyfikacja cewki z rdzeniem i regulacją – element z rozebranego starego telewizora 20080406_1724(1).JPG (32.81 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 5000293
    Mariusz Ch.
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 461
    Witam.

Jest to filtr (cewka z rdzeniem).

Pzdr.
  • REKLAMA
  • #3 5000314
    Mat313
    Poziom 11  
    A do czego moze mi sie to przydać? Bo mam tego trochę
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 5000330
    telemah
    Poziom 27  
    Ocena: 62
    Jak nie budujesz urządzeń radiowych czy w ogóle urządzeń wysokiej częstotliwości to niespecjalnie Ci się to przyda .Ja także zbieram takie części
    choć mało działam w w.cz. ale może kiedyś się przyda a że piwnicę mam dużą :D to nie wywalam tylko zbieram
  • #5 5000337
    Mariusz Ch.
    Witam.

Jest to trudne pytanie i nie potrafię udzielić odpowiedzi. Zależy co zamierzasz budować. Cewki stosuje się w obwodach rezonansowych.

Pzdr.
  • #6 5000347
    Mat313
    Poziom 11