Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kłopoty z HP LJ 3330 :(

sebaa 14 Sty 2004 12:12 4288 6
  • #1 14 Sty 2004 12:12
    sebaa
    Poziom 2  

    Witam wszystkich serdecznie.
    Mam problemy z kombajnem HP 3330. Najprawdopodobnie chodzi o skaner. W czasie postoju kopiarki ( podczas oczekiwania), potrafi się wyświetlić komunikat: BŁĄD SKANERA-WYŁĄCZ ZASILANIE.
    W czasie włączanie jej do prądu, słychać charakterystyczne odgłosy trybików. Ktoś w serwisie powiedział mi że " skaner nie może trafić na swój ślad". Czyściłem już prowadnicę po której porusza się skaner, ale to pomaga na krótko (max na 2 dni). Może ktoś z Was ma pomysł co się dzieje, lub spotkał się z taką maszyną i tym problemem?

    Za wszelką pomoc z góry dziękuję

    Pozdrawiam

  • #2 16 Sty 2004 20:21
    rudachary
    Poziom 17  

    Mam pytanie czy przypadkiem lampa skanera nienagrzewa sie okolo 2 min. lub nawet dluzej po wlaczeniu urzadzenia bo jezeli tak to mam do ciebie niemila wiadomosc jest uszkodzona lektronika skanera i naprawa tego urzadzenia to koszt rzedu okolo 1400 zł.Mam taki sam przypadek ponoc jesto typowe w tych urzadzeniach i szczegolnie padaja po 2 miesiacach po gwarancji.
    Rzycze powodzenia.

  • #3 19 Sty 2004 15:32
    sebaa
    Poziom 2  

    Dzięki za odpowiedź. Też mi się tak długo rozgrzewał skaner.Wiem już więcej. Udało mi się usunąć problemy z nagrzewaniem lampy skanera, powód był śmieszny. Po zdjęciu obudowy skanera, ma on w środku lusterka które przekazują światło na skaner (jakoś tak to się dzieje). Przyczyną takiego stanu były bardzo duże zanieczyszczenia na tych lusterkach (kurz) przez co światło z lampy skanera ulegało rozproszeniu i stąd takie problemy ze skanerem.
    Obecnie nie ma tematu rozgrzewania lampy skanera, jest natomiast inny: gdy chcę wysłać fax, u odbiorcy przechodzi tylko nagłówek a reszta strony jest cała czarna. Drukowanie z komputera, kopiowanie i przyjmowanie faxów działa bez zastrzeżeń, tylko to nieszczęsne wysyłanie. Nieraz w czasie wysyłania następuje przerwa w dopływie zasilania, w raporcie figuruje to jako awaria zasilania. W telefonicznym centrum BOA HP powiedziano mi że to walnął skaner. Ja natomiast powiedziałem że chyba nie, bo jeśli coś kopiuję na szybce to skaner działa (jak by był walnięty to by nie odczytał co ma skopiować). Wtedy gościu z HP powiedział że to pewnie coś w elektronice i jak chce to oni będą wszystko wymieniać po kolei żeby się dowiedzieć co to jest (zresztą serwisowi HP nie dał bym wysokich ocen za obsługę klienta, mogli by się bardziej postarać, nie bawią się w szczegóły-chcą od razu wymienić połowę bebechów :roll: ). ).
    Więc podsumowująć: może ktoś wie co powoduje powstanie tej czarnej strony???
    Liczę na Was

    Pozdrawiam


    Ps: ten sprzęt mam 1,5 roku, a problemy pojawiły się (z początku było to sporadyczne) po 14 miesiącach :o

  • #4 20 Sty 2004 15:45
    martinkrys
    Specjalista - kserokopiarki

    co do długiego nagrzewania, to dzisiaj właśnie robiłem taki sprzęt, chodzi właśnie o brudną optykę. Maszyna nie jest w stanie, wykonać kalibracji, czyli shadowingu. Czyszczenie pomaga. Przy okazji widziałem tam taki dziwny "patent" z dodatkową masą na prowadnicę

  • #5 20 Sty 2004 18:01
    benchmarek
    Poziom 22  

    Miałem i ja identyczne problemy z takim sprzetem podczas bardzo krótkiej rozmowy z serwisem HP pojechała do nich wymiana całego panelu skanera.Z papierka który dostałem wynikało że przyczyna wyswietlania tego komunikatu elektronika niestety maszyna była na gwarancjii i nawet nie moglismy jej rozbebeszyć.SZKODA

  • #6 20 Sty 2004 18:10
    kopczyniak
    Poziom 2  

    zdecydowanie support HP jest do bani - dzwonilem kiedys do nich z prosba o pomoc, bo zakupiony sprzet PSC nie dosc ze nie mogl wydrukowac wiecej niz 1 str jednoczesnie, to przy skanowaniu bardzo barabanil (wg.mnie pasek byl za luzny). Zatelefonowałem wiec do servisu HP: po przedstawieniu calej sprawy servisant odpowiedzial: "prosze sprawdzic podłączenie kabli oraz zainstalowac ponownie oprogramowanie, a jesli nie bedzie dalej dzialac, poszukać upgrate-u" - poprostu rece mi opadły !

  • #7 21 Sty 2004 06:49
    martinkrys
    Specjalista - kserokopiarki

    ludzie na infoliniach nie są serwisantami, oni postępują zgodnie z gotowymi instrukcjami, ich pomoc jest na zasadzie , sprzęt nie działa - proszę sprawdzić kable. Tyle to dzieciak w przedszkolu wie

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME