logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podzielić czujki na 2 strefy w Satel CA-10 z 2 manipulatorami?

sqnhead 09 Kwi 2008 21:15 7995 21
REKLAMA
  • #1 5012746
    sqnhead
    Poziom 21  
    Ocena: 39
    Witam.

Wieki o nic tu nie pytałem ale przyszedł ten dzień :-)

Mam alarm i osiem czujek, 2 manipulatory i maja byc dwie strefy.

Odpaliłem alarm i te czujki na jednej strefie.

Chce podzielić 5 czujek na strefe pierwsza i 3 czujki na drugą.

Noo i jeszcze aby dwa manipulatory działały.

Ktoś może mi pomóc?? Oczywiście intrukcje przejrzałem ale niestety jest dlamnie akurat to niejasne jak to zrobić. Inne rzeczy ustawiłem ale tu jestem zielony.

Z góry dzięki za cynk.
  • REKLAMA
  • #2 5013131
    pawel.o
    Poziom 12  
    Ocena: 11
    Witam.
    Od strony sprzętowej :
    -manipulator 1 strefy do DATA , CLK1 , +KPD , COM
    -manipulator 2 strefy do DATA , CLK2 , +KPD , COM
    -czujki najlepiej w 2EOL/NC kazda na osobne wejscie Zn
    i zostaje zabawa w oprogramowanie.
    od strony programowej :
    -jakie masz manipulatory ? (LCD czy LED)
    -programujesz przez kabel RS programem dload10 czy manualnie na manipulatorze?

pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #3 5013177
    sqnhead
    Poziom 21  
    Manipulatory i czujki mam tak jak mowisz podlaczone,

Manipulatory mam LED i w jednym i drugi zmienilem zworki aby nadac kanały
  • #4 5013336
    pawel.o
    Poziom 12  
    Po zmianie adresów manipulatorów musisz je w programować w centrale -
    w trybie serwisowym 124#
    Co do czujek to musisz je przypisac do strefy do której mają nalezec - 8#
    (dokładnie jest to opisane na str. 18 instrukcji programowania)

wspólne funkcje typu sygnal zew , wew, powiadomienie może działac jako wspólne dla obu stref.

pozdrawiam
    pawel.o
  • REKLAMA
  • #5 5013347
    bartek_p
    Poziom 31  
    Ocena: 195