Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Miernik częstotliwości sieci energetycznej (PROJEKT)

Amela 23 Kwi 2008 20:35 3816 8
  • #1 23 Kwi 2008 20:35
    Amela
    Poziom 2  

Witam wszystkich miłośników tej dziedziny życia.
    Mam do wykonania projekt tegoż miernika w obudowie kalkulatorowej z transformatorem,mostkiem Gretza 100Hz i wyświetlaczem 3-cyfrowym.
    Częstotliwość, którą ma mierzyć to przedział od 0-99,9Hz.
    Profesor wspominał coś o podzespole XINEXS,a schematach w EAGLE.
    Wszystkim chętnym mi pomóc w jakikolwiek sposób BARDZO dziękuję z tegoż względu, że jestem kompletnie zielona w tej materii!!!
    Pozdrawiam***

0 8
  • #2 24 Kwi 2008 00:32
    tolo2
    Poziom 18  

Nie przejmuj się tym że jesteś kompletnie zielona,byłem dzisiaj po obiedzie na spacerze ....zielono kompletnie jest dookoła... ,to taka pora roku.Ale całkiem serio..fajnie że mamy coraz bardziej ambitniejsze kobiety,taki projekt wymaga wiedzy nie tylko teoretycznej,ale i praktycznej z tej dziedziny.Najlepiej by było gdybyś użyła swego wdzięku i porosiła o pracę czysto teoretyczną,tak przynajmniej bywało za moich czasów,jeżeli to nie wypali,to zaproponuj że przyniesiesz gotowe urządzenie wykonane przez kogoś jeżeli mu tak zależy na częstościomierzu sieciowym,ale na pewno niech ci daruje te wyświetlacze lampowe,a ja w tym czasie zobaczę czy nie mam czegoś podobnego w archiwum......

0
  • #3 24 Kwi 2008 04:50
    _PREDATOR_

VIP Zasłużony dla elektroda

Przeniosłem z: Ogłoszenia Elektronika i Biznes Elektronika.

0
  • #4 24 Kwi 2008 10:54
    Quarz
    Poziom 43  

A wujek Google na to, ZOBACZ.
    Częstościomierz cyfrowy to jest jeden z najprostszych mierników cyfrowych. Reszta to sprawa techniki i technologii wykonania.

Ode mnie tylko jedna podpowiedź: skoro ma mierzyć z rozdzielczością 0,1Hz to czas bramkowania trzycyfrowego licznika BCD musi wynosić 10 sekund.

0