Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

centralny zamek honda

10 Maj 2008 13:22 3535 3
  • Poziom 1  
    witam kolegow
    mam wielki problem dotyczacy hondy civic a mianowicie przy podłączaniu alarmu przestal dzialac centralny zamek nie wiem co padlo i czego szukac wyprulem modół znajdujacy sie za konsola wyglada ok i nie ma sladow zwarcia sprawdzilem bezpieczniki pod kierownicą i pod maską są ok
    do drzwi idą 2 grube przewody żółto-czerwony i biało-czerwony i 3 cienkie czarny biało-czerwony i czerwono-niebieski jak auto jest otwarte to na grubych i czarnym jest masa jak wcisne ciegno to dodatkowo masa pojawia sie na cienkim bialo-czerwonym natomiast czerwono-niebieski cienki nie ma nic ani plusa ani masy prubowałem podacc plusa na grube przewody to iskrzy ale cos sie odzywa w drzwiach kierowcy moze jest sposob znalezienia usterki lub jak ominac modół lub master w drzwiach (nie ma silownika) prosze o pomoc
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 19  
    Witam



    Z tego co napisałeś wnioskuje że kable:
    żółto-czerwony
    biało-czerwony to przewody wykonawcze idące do silników siłowników - w stanie spoczynku zwarte do masy(dlatego ci iskrzy) w momencie ruchu siłownika na jednym przewodzie lub drugim przewodzie pojawia sie plus(masa znika) i siłownik robi ruch (zamknij /otwórz)
    3 cienkie czarny biało-czerwony i czerwono-niebieski to sygnały sterujące czarny masa
    biało-czerwony i czerwono-niebieski to sygnały sterujące z drzwi - podanie masy na jeden zamyka a na drugi otwiera.

    Myślę że to ci pomoże w diagnozie.
  • Poziom 14  
    a ja stawiam na modół bądz jego zasilanie bo gdy jak opisałeś wciskasz cięgno to na jakimś cienkim kablu jest masa więc sterowanie działa i trzeba sprawdzić czy dochodzi ono do modułu po czym jeżeli dochodzi to na jednym z grubych przewodów powienien pokazać się plus i nie ma go bo
    brak zasilania modułu sprawdz po kablu bo nie napisałeś czy jest to oryginał central czy jakiś dołożony a chociaż oryginał to i tak jeżeli bezpiecznik cały to musisz szukać winy w kablu oczywiście z masą postępujesz tak samo
    Druga opcja to uszkodzony modół
    Jeżeli wyciągasz cięgno to na drugim cienkim przewodzie pojawi się masa i na drugim przeowdzie grym pojawi się plus
    Poprostu chodzi o to aby zmieniło się biegunowość napięcia na silniczku/siłowniku centralnego zamka
    modół możesz zrobić sam na dwóch przekażnikach
    Pozdrawiam
  • Poziom 32  
    może zobacz w centralce którą dzielnie wyprułeś z autka czy jest tam jakieś zasilanie (nie sugeruj sie bezpiecznikami (wbrew pozorom nawet to nie każdy umie sprawdzić -często na oko nie wystarczy lub sa też bezpieczniki gdzieś indziej ,odłącz też przewody sterujące od alarmu