Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Regulacja lambda w Fordzie Sierra

12 Lut 2004 18:19 1383 5
  • Poziom 17  
    Dzieje sie tak: Po uruchomieniu napiecie na sondzie powoli sie zwieksza, w tym momencie sqad spalin ok. 9% CO (cieply silnik) . Nastepnie sonda zaczyna przelaczac i sqad spada do 0,5%. To ok. Jednak przy podwyzszonych obrotach sonda juz nie przelacza, stabilnie na 0.9V. Rowniez po ok. 10min pracy na biegu jalowym przestaje pracowac i trzyma 0,9V. Squad oczywiscie ok. 9% CO. Wyglada to tak jakby przekroczyl granice adaptacji i wszedl w tryb awaryjny. Sonda lambda jest nowa, komputer podmieniony na inny.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 17  
    Ale przecież wskazanie sondy jest prawidlowe - mieszanka jest bogata (9%) wiec wskazanie sondy = 0,9V. Wiec wydaje mi sie ze sama sonda dziala ok, ale z jakis powodow komputer niewlasciwie interpretuje jej wskazania. Grzałka R=6 Ohm, U=12V. Katalizator wyglada na to ze jest. Poza tym sprawdzona cala wiazka i elementy widziane z wtyczki komputera za pomoca omomierza i oscyloskopu, Wszystko wydaje sie ok. Cisnienie paliwa ok. Wtyczka kodowania liczby oktanowej wisi zaslepiona - moze cos z tym?
  • Spec od samochodów
    Czy nie leje wtryskiwacz. Sprawdź ciśnienie paliwa.
  • Poziom 17  
    Wlasnie wrzucilem wtryskiwacze na maszyne do testowania wtryskow ASNU. Rozpylaja dosc rownomiernie, W ciagu 30sekund przy cisnieniu 3 bary rozpylily po 50 ml plynu, rownomiernie. Nie mam niestety zadnych danych katalogowych, ale zazwyczaj wtryski z innych aut maja podobny wydatek. Cisnienie paliwa w aucie jest ok, 2,3bara przy vac i 3 bary przy 0 vac
  • Poziom 12  
    sprawdz jak jest z zasilaniem grzałki może kiepsko łączy na wtyczce janusz