logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak ustawić antenę satelitarną na Hot Bird w Brownhills, UK?

biedronae 29 Cze 2008 13:55 4818 10
REKLAMA
  • #1 5296529
    biedronae
    Poziom 10  
    Ocena: 2
    Zakupiłam cyfrowy zestaw satelitarny. Jedyny odbiór jaki udało mi się namierzyć pochodzi ze Skay. Niestety nie ma tam żadnych programów polsko-języcznych a i tu nie ma fonii. Jakiego satelitę powinnam szukać? Jak go znaleźć? I czy każdy zestaw satelitarny jest w stanie odbierać sygnał z różnych satelitów. To chyba ważne więc wspomnę że mieszkam w Brownhills (okolica Birmingham) Wielka Brytania. Proszę o pomoc i w miare proste wyjaśnienia jestem laikiem w tych sprawach.:cry:
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 5296542
    polonez15
    Poziom 33  
    Ocena: 898
    Antenę ustawiasz tak, że kierunek ma być podobny do sąsiadów etc. a najważniejszy jest kąt anteny, który to właśnie ustawiaj. I koniecznie ustaw w dekoderze HOT BIRD 1-6.
  • REKLAMA
  • #3 5296593
    chrisi
    Poziom 16  
    Ocena: 16
    W angli antena nie mniejsza jak 80 cm
  • #4 5296598
    biedronae
    Poziom 10  
    W moim dekoderze Panasonic TUDSB30 nie mogę odnaleźć gdzie jest wybór satelity. A instrukcji obsługi niestety nie mam. Poszukam w necie może uda mi się coś odnaleźć. Czy możliwe jest że jest on przystosowany tylko do odbioru z satelity Sky?
  • #5 5296668
    _pawelek1_
    Użytkownik obserwowany
    Ocena: 9
    Każdy dekoder cyfrowy "trybi" hyba3 satelity.
    Pierwszy po lewo jest astra, srodkowy to hotbird ,a trzeci hyba turksat.
    Pozdro dla anglii:)
  • Pomocny post
    #6 5296819
    KIEROWCA_VW
    Poziom 35  
    Ocena: 676
    Witam
    Tutaj masz instrukcję.
    Ten sprzęt jest dedykowany do platformy SKY i być może nie odbiera z innych satelit (nie ma ich w menu)
  • REKLAMA
  • #7 5296905
    biedronae
    Poziom 10