logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jaki program do kalibracji LPG Tomasetto ze sterownikiem 4GAZ?

pyszczek007 30 Wrz 2008 12:23 8227 6
REKLAMA
  • #1 5584906
    pyszczek007
    Poziom 10  
    Ocena: 9
    witam. pomóżnie mi w poszukiwaniu programu do interfejsu do LPG ze sterownikiem 4GAZ a jest to instalacja gazowa Tomasetto. Potrzebuję ją wyskalować i kabel już znalazłem na all....... ale nie wiem jakim programem to mam obsłużyć. z góry dzieki za pomoc
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 5585646
    pyszczek007
    Poziom 10  
    powiedz mi jeszcze kolego jak tym programem wyregulowac gaz. jak to sie robi bo ja jestem zielony z tego i powiedz mi czy ten interfejs pojdzie na tym programie:

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=446...msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.

bo mi chodzi jak to kolega ujol o wycentrowanie (
    wyskalowanie) komputera czy cos takiego

Dodano po 9 [minuty]:

powiedz mi jeszcze czy stag 300 to jest to samo co 4gaz
  • #4 5585681
    firepunch
    Poziom 13  
    Ocena: 33
    pyszczek007 napisał:
    powiedz mi jeszcze kolego jak tym programem wyregulowac gaz. jak to sie robi bo ja jestem zielony z tego i powiedz mi czy ten interfejs pojdzie na tym programie:

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=446...msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.

bo mi chodzi jak to kolega ujol o wycentrowanie (
    wyskalowanie) komputera czy cos takiego

tu masz instrukcje do konfiguracji:
    instrukcja

instrukcja jest do STAG 300 ale to to samo

interfejs jest OK - tylko wtyczke bedziesz sobie musial przerobic bo nie bedzie pasowala:
    przerobka

sam zakladasz instalke? przerabiasz z I-generacji? czy naprawiasz po nieudolnych gaziarzach?
  • REKLAMA
  • #5 5585856
    pyszczek007
    Poziom 10