Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

samochodowy filtr dolnoprzepustowy

13 Mar 2004 09:44 3405 12
  • Poziom 12  
    chcialbym zrobic filtr dolnoprzepustowy ze strony igod'a http://subwoofer.t17.ds.pwr.wroc.pl/articles.php?id=59
    ale nie wiem jak przerobic go na zasilanie jednopolowkowe (12V)
    prosze o konkretne przyklady przerobki lub inny schemat

    pozdro
  • Poziom 28  
    nie chce cie zmartwic ale do samochodu tego nie wpakujesz .. bo jest wykorzystywane zasilanie symetryczne +- 15 V a z akumulatora wychodzi +12 V nie prosciel było by zrobi standardowy filtr LC bezposredio na głośnik ?
    najlepiej udac sie do sklepu .. kupic .. na okreslony głosnik bo samemu nawijac to .. to raczej dla ludzi którzy to juz kiedys nawijali
  • Poziom 12  
    to ze ten filtr ma zasilanie symetryczne to ja wiem a w filtr lc mozna kupic/zrobic ale nadal nie bedzie mial regulacji odciecia
  • Poziom 28  
    sa układy z regulacja ... musisz sobie troszke teori przypomiec... co do samej regulacji .. to w sumie nie ma sensu jak chcesz regulacje odciencia dajesz 100hz i wdół i jest dobrze głosnika tak nie meczysz.. a jak chcesz do samochu do zasmiecasz sobie tapiceke (tzn chodzi o deske )
  • Poziom 12  
    poprostu mam pare smieci i chcialem cos z tego zrobic jak zrobilem na ne5532 to efekt porazajacy pol sinusoidy
  • Poziom 28  
    czyli to jest z kitu .. wspołczucie .. tak w nawiasie lepiej spawdz czy ci dobre czesci dali :DS bo u nich to róznie bywa .... co do pasywnego filtru jest on mniej zawodny niz aktywany a regulacja nie potrzebna chyab ze chcesz dodatkowo podbijac o pare oktaw dziwiek to wtety rozumiem ale tak to nadaj nie widze sensu
  • Poziom 12  
    nie jest to z kitu tylko z padnietych sprzetow codi mi wlasnie tez o podbici poniewaz przerabiam radio VW alfa ma z niego zostac tylko obudowa a przyciski wykorzystalem do sterowania cd (clarion w schowku) brakuje mi tylko (albo az) basu
    takie kombinacje to dlatego aby uniknac kradziezy oraz obnizyc koszty, bas bedzie z cos podobnego jak u mdcs'a na lw800 ale jak sie nie da zrobic tego filtra na jednopolowkowe to... janbo

    dzieki za opd
  • Poziom 28  
    istnieje tazke zrobienie małej przetwornicy ... +12V na +-15 V ale to juz zabawa w nawijanie trafka .. i do tego trzeba miec klucze tzn np. BUZ11 i generator SG3525 zadna rewelacja schemat nawet jest na elektrodzie z tego co pamietam .... miłego rozwazania ..
  • Poziom 19  
    A moze by wykozystac filtr z kitu AVT-2458 'Aktywny subwoofer samochodowy o mocy 70W'.

    Bardzo ladny filtr na TL074, zasilany +9V, regulacja odciecia 75, 100, 150Hz.

    Opis w EdW 11/2000.
  • Poziom 19  
    kup sibie cos takiego http://jabel.com.pl/j_zest/j_265s.htm

    bedziesz mial i regulacje glosnosci, regulacje odciecia,i odwracacz fazy.

    ja zlozylem kilkanascie zestawow z tej firmy i kazdy dzialal bez problemu!!

    Powodzenia...
  • Poziom 23  
    witam serdecznie:)
    poszukuje wzoru płytki bo chgciałbym zmontować taki filtr do subwoofera. Interesuje mnie kit.J-265
  • Poziom 28  
    ja tez dolaczam sie do poszukiwan plytki. Uklad jabla kosztuje 50zl strasznie duzo :(
  • Poziom 40  
    kazdy filtr da sie pzrerobic na zasilanie pojedyncze.
    Podaj schemat filtru to Ci przerobie na 12V. Ten z linka nie chodzi.