Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

GamePad Bluetooth do wszystkiego OPEN SOURCE

MasterMatan 28 Dec 2008 18:23 4557 7
    MasterMatan
    Level 21  
    Witam wszystkich.

Ostatnio po długiej rozmowie nad emulatorami na telefony komórkowe doszliśmy do wniosku że z powodu telefonicznej klawiatury praktycznie nie da się grać. W tedy wpadliśmy na pomysł aby stworzyć GamePada komunikującego się przez Bluetooth. Po dłuższych namysłach jednak doszliśmy do wniosku że GamePad może być obsługiwany przez każde urządzenie z możliwością wgrania oprogramowania sterującego tzn. telefonu komórkowego, palmtopa, laptopa itp..

Dla tego też otwieram ten projekt.

Specyfikacja
    -Bluetooth
    -Oparcie na mikrokontrolerze
    -Open Source i DIY
    -Obsługa 4 lub 2 padów jednocześnie (działanie jak w Nintendo Wii)
    -Możliwość obsługi przez różne urządzenia

Jednak mam pewien problem...
    Nie znam się na elektronice a i nie jestem tak zaawansowany programistyczne aby zacząć pisać oprogramowanie na GamePada i docelowy sprzęt.

Dla tego proszę o pomoc w razie czego mogę skonstruować kilka takich urządzeń po przygotowaniu przez jakiegoś znawcy elektroniki za własne pieniądze i przesłać je osobom zajmującym się oprogramowaniem.

Bardzo proszę o pomoc i przyłączenie się do projektu osoby z polski jak i również zagranicy (zauważyłem że dużo osób odwiedza elektrodę z poza naszych granic) ponieważ sam bym się przy tym projekcie przyuczył a i może ktoś chciałby spróbować swoich sił na tym polu.

Dodaję kilka odręcznie naszkicowanych schematów.

Bardzo proszę o wszelkie propozycje, sugestie i pytania odnośnie projektu.

Życzę również wszystkim szczęśliwego Nowego Roku!
    mkpl
    Level 37  
    Pomysł dobry ale tylko mała liczba telefonów konkretnie PPC ma HOST USB. Bez tego nie zadziała
    MasterMatan
    Level 21