logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Czy dekoder FTA z 2 slotami odbierze TVN bez doładowania? Jak podłączyć do talerza?

Bakcy 30 Gru 2008 11:10 7382 16
REKLAMA
  • #1 5922816
    Bakcy
    Poziom 9  
    Witam, chcę kupić dekoder satelitarny FTA + 2 sloty na karty, jednak zastanawia mnie czy za darmo będę mógł odbierać TVN?, z tego co mi wiadomo to TVN nie jest FTA ale skoro w ofercie Telewizji na kartę można odbierać TVN bez doładowania, to mogę odbierać TVN pierwszym lepszym tunerem FTA?
    I drugie pytanie, mogę podłączyć nowy tuner cyfrowy, do mojego talerza z "analogówki"? Czy nie przeszkadza to że w przyszłości będę chciał kupować karty: cyfrowego polsatu, TNK i C+?
    W tych tematach jestem zielony proszę o rozwianie moich wątpliwości.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 5922904
    matzg
    Poziom 35  
    Ocena: 358
    Witam,kanały FTA to inaczej kanały niekodowane a TVN jest kodowany.Do odbioru np.TNK potrzebujesz dekodera z czytnikiem kart CONAX.Dekoder FTA nie posiada slotu na kartę i za jego pomocą możemy odbierać "tylko" kanały niekodowane.
    Jeżeli mas stary konwenter od analogu to należy go wymienić na nowy (fullband) czasza anteny może pozostać.
  • #4 5923405
    Bakcy
    Poziom 9  
    A czy w TNK można użyć innych kart Conax? Czy być może istnieje coś w postaci Sim -locka?

PS. Odnośnie konwertera, taki może być?
    INVERTO SINGLE
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #5 5923685
    matzg
    Poziom 35  
    Konwerter się nadaje marka INVERTO jest sprawdzona przez instalatorów sat. Twojego pierwszego pytania nie rozumiem czy możesz dokładniej określić co chcesz zrobić?CONAX to nazwa systemu kodawania
  • #6 5923770
    Bakcy
    Poziom 9  
    matzg napisał:
    ...Twojego pierwszego pytania nie rozumiem czy możesz dokładniej określić co chcesz zrobić?CONAX to nazwa systemu kodawania