Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Telewizje FTA a TVN

30 Gru 2008 11:10 7133 16
  • Poziom 9  
    Witam, chcę kupić dekoder satelitarny FTA + 2 sloty na karty, jednak zastanawia mnie czy za darmo będę mógł odbierać TVN?, z tego co mi wiadomo to TVN nie jest FTA ale skoro w ofercie Telewizji na kartę można odbierać TVN bez doładowania, to mogę odbierać TVN pierwszym lepszym tunerem FTA?
    I drugie pytanie, mogę podłączyć nowy tuner cyfrowy, do mojego talerza z "analogówki"? Czy nie przeszkadza to że w przyszłości będę chciał kupować karty: cyfrowego polsatu, TNK i C+?
    W tych tematach jestem zielony proszę o rozwianie moich wątpliwości.
  • Pomocny post
    Poziom 35  
    Witam,kanały FTA to inaczej kanały niekodowane a TVN jest kodowany.Do odbioru np.TNK potrzebujesz dekodera z czytnikiem kart CONAX.Dekoder FTA nie posiada slotu na kartę i za jego pomocą możemy odbierać "tylko" kanały niekodowane.
    Jeżeli mas stary konwenter od analogu to należy go wymienić na nowy (fullband) czasza anteny może pozostać.
  • Poziom 9  
    A czy w TNK można użyć innych kart Conax? Czy być może istnieje coś w postaci Sim -locka?

PS. Odnośnie konwertera, taki może być?
    INVERTO SINGLE
  • Pomocny post
    Poziom 35  
    Konwerter się nadaje marka INVERTO jest sprawdzona przez instalatorów sat. Twojego pierwszego pytania nie rozumiem czy możesz dokładniej określić co chcesz zrobić?CONAX to nazwa systemu kodawania
  • Poziom 9  
    matzg napisał:
    ...Twojego pierwszego pytania nie rozumiem czy możesz dokładniej określić co chcesz zrobić?CONAX to nazwa systemu kodawania

Chciałbym np, zastosować inną kartę w TNK np, C+ bo z tego co wiem to Cyfrowy Polsat odpada ponieważ posługuję się systemem Nagravision (Jeśli to nie ma żadnego związku to mnie poprawcie).
  • Pomocny post
    Poziom 14