Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Płyta indukcyjna Mastercook ID64S - włącza się i wyłącza

splean 28 Jan 2009 19:30 10737 2
    splean
    Level 1  
    Mam problem z indukcyjną płytą grzewczą mastercooka. Podczas gotowania na polach znajdujących się po jednej stronie tzn. górna lewa i dolna lewa jedno z nich (przeważnie dolne) co chwila włącza się i wyłącza. Czy jest to normalne zjawisko? Nie jestem elektrykiem i podłączał mi ją fachowiec (przynajmniej tak mówił). Słyszałem, że taka praca może być spowodowana błędnym podłączeniem, a instalator przerzuca winę na producenta. Stąd moje pytanie, czy to norma, a jeśli nie, to kogo ścigać: instalatora czy producenta. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
    lidi1968
    Level 2  
    Witam!
    mam to samo z płytą AMICA podłączoną na 230V. był facet z serwisu i twierdzi, ze tak ma być. Samo włączanie i wyłączanie nie stanowi własciwie problemy zwłaszcza ze dotyczy to mocy do "4", tyle ze pola po tej samej stronie przez tą włączanie i wyłączanie zmieniają moim zdaniem moc. Widać to wówczas gdy woda w naczyniach się już gotuje. To włączanie i wyłączanie powoduje że woda bulgocze bardziej lub mniej:( Ale jak to widać dotyczy to nie tylko produktów amici. Ciekawe, że wcześniej czytając opinie w internecie nikt nie pisał, że płyty indukcyjne tak mają. A moze innych firm działają sprawniej pod tym względem. Jeszcze jedno. Jak powiedział pan z serwisu najlepiej gotować jeden garnek z prawej, jeden z lewej wówczas włączanie i wyłączanie pól nie jest tak dokuczliwe.
    proszę o informacje jak to jest w produktach innych marek.

Pozdrawiam.
    Twolipan
    Level 10  
    W produktach innych marek jest dobrze:)