Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pralka Whirlpool AWO/431350 - słabe wirowanie

cromaclear 29 Sty 2009 08:27 3627 9
  • #1 29 Sty 2009 08:27
    cromaclear
    Poziom 9  

    Witam
    Mam problem - otóż wparka nie wywirowuje dokładnie ubrań. Gdy ustawiam tylko na wirowanie na wyświetlaczu zaczyna odliczać 18 min i tak juz zostaje.
    Pralka ponadto nie chce osiągnąć 1000 obr na min. ba nawet 400 obr na min. Bęben nie był przeciążony gdyz chcialem odwirowac tylko jedna bluzke:)
    Z góry dzieki za rozwiązanie problemu
    pozdrawiam

    PS
    Pralka ma niecale 2 tygodnie

    0 9
  • #2 29 Sty 2009 12:15
    staszekf
    Poziom 32  

    Zgłoś do serwisu.Pozdrawiam.

    0
  • #3 29 Sty 2009 17:31
    cromaclear
    Poziom 9  

    hmm ale lampka sygnalizująca uszkodzenie pralki nie świeci...

    0
  • #4 28 Lut 2009 19:11
    bronek1806
    Poziom 22  

    staszekf napisał:
    Zgłoś do serwisu.Pozdrawiam.


    Nie wzywaj żadnego serwisu!!! czytaj instrukcje obsługi strona 11,
    W tej pralce nie wiruje się pojedynczych ubrań gdyż nie da się ich rozmieścić równomiernie na całej powierzchni bębna, włącza się system wyważania który nie jest w stanie tego wyważyć i redukuje a w skrajnych przypadkach wyłącza wirowanie.

    Panie sujka5 od kiedy to problem z silnikiem występuje w tym modelu, whirlpool stosuje dwa rodzaje silników, i akurat w tym modelu nie ma tego silnika co sie psuje, jak piszesz tylko poto żeby cos napisać to nie wprowadzaj w błąd.

    0
  • #5 28 Lut 2009 19:44
    eeban
    Specjalista AGD

    cromaclear napisał:
    hmm ale lampka sygnalizująca uszkodzenie pralki nie świeci...


    akurat przy tej usterce nie świeci >>jesli nagwarancji wezwij serwis jesli nie to sprawdź silnika szczególnie komutator.

    0
  • #6 01 Mar 2009 11:26
    bronek1806
    Poziom 22  

    Panowie czytajcie uważnie!!! Pralka 2 tygodnie (nowa) wirowana jedna tkanina - nie masz szans żeby to wyważyć (nie mylcie tego z ważeniem wsadu)
    Wyważenie to np. idziecie z kołem do wulkanizatora, czy wulkanizator waży koło czy wyważa? czyli robi tak aby nie było bicia na boki, spróbujcie wyważyć bęben z jedną tkaniną, jest to niemożliwe - wiec interwencja serwisu skończy się nieuzasadnionym wezwaniem czyli fakturą ~100 zł

    0
  • #7 04 Mar 2009 19:09
    sujka5
    Poziom 26  

    Panie bronku ja tam nie widzę żeby pralka miała 2 tygodnie
    widzę tylko że kolega ma problem z powracającym czasem wirowania na 18 min i nie zgodzę się z Twoją opinią że ta wizyta jest płatna 100 zł Bzdura do 3 miesiesicy żaden mechanik z servisu autoryzowanego nie skasuje klienta za takie wezwanie tylko wpisze "instruktarz" ,
    jeśli Ty tak robisz"kasujesz" klienta do 3 miesięcy od daty zakupu popełniasz wielki błąd....
    myśl co piszesz

    0
  • #8 04 Mar 2009 19:21
    eeban
    Specjalista AGD

    bronek1806 napisał:
    Panowie czytajcie uważnie!!! Pralka 2 tygodnie (nowa) wirowana jedna tkanina - nie masz szans żeby to wyważyć (nie mylcie tego z ważeniem wsadu)
    Wyważenie to np. idziecie z kołem do wulkanizatora, czy wulkanizator waży koło czy wyważa? czyli robi tak aby nie było bicia na boki, spróbujcie wyważyć bęben z jedną tkaniną, jest to niemożliwe - wiec interwencja serwisu skończy się nieuzasadnionym wezwaniem czyli fakturą ~100 zł


    nie w takim przypadku a i silnik moze być padnięty >> nawet wtedy kiedy ma 2 tygodnie :D

    więc trzeba wezwać serwis

    1
  • #9 04 Mar 2009 19:58
    bronek1806
    Poziom 22  

    sujka5 napisał:
    Panie bronku ja tam nie widzę żeby pralka miała 2 tygodnie
    widzę tylko że kolega ma problem z powracającym czasem wirowania na 18 min i nie zgodzę się z Twoją opinią że ta wizyta jest płatna 100 zł Bzdura do 3 miesiesicy żaden mechanik z servisu autoryzowanego nie skasuje klienta za takie wezwanie tylko wpisze "instruktarz" ,
    jeśli Ty tak robisz"kasujesz" klienta do 3 miesięcy od daty zakupu popełniasz wielki błąd....
    myśl co piszesz


    A gdzie w karcie gwarancyjne jest napisane że do 3 miesięcy można wzywać serwis bezkarnie (nie uzasadnione wezwanie)?? wiec informuje telefonicznie jak klient nie odpuszcza to demonstruje mu gdzie popełnia błąd i wystawiam fakturę.

    0
  • #10 04 Mar 2009 20:02
    eeban
    Specjalista AGD

    bronek1806 napisał:


    A gdzie w karcie gwarancyjne jest napisane że do 3 miesięcy można wzywać serwis bezkarnie (nie uzasadnione wezwanie)?? wiec informuje telefonicznie jak klient nie odpuszcza to demonstruje mu gdzie popełnia błąd i wystawiam fakturę.


    Tak tez można dbać o klienta .

    i myślę,że temat się wyczerpał .

    0