logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Viessmann Vitopend 100-W: Spadek ciśnienia po odpowietrzeniu grzejnika - co robić?

DarekCzurejno 27 Lut 2009 12:46 9542 4
REKLAMA
  • #1 6211653
    DarekCzurejno
    Poziom 2  
    Witam

Przed okresem zimowym (zakup mieszkania) zostałem posiadaczem w/w pieca. Jestem z niego bardzo zadowolony. mieszkanko 51m2 2 pokoje kuchnia i łazienka, jest ciepło nie mam znim problemów - działa.

Zaniepokoił mnie jeden fakt że po odpowietrzeniu kaloryfera w łazience (dosłownie 2 żeberka) spadło mi ciśnienie do 0,5 bara z 0,9.
    jako że nie znam się kompletnie "narazie" na piecach mam pytania:
    Czy mogło to obniżenie ciśnienia spowodować odpowietrzenie grzejnika?
    Czy mogę sam wyrównać ciśnienie do poprzedniego stanu?
    Czy niezbędna jest wizyta serwisanta?
    Planuję zaprosić serwisanta po okresie grzewczym (kwiecień, najpóźniej maj) by dokonał pełnego przeglądu pieca, czy muszę już wezwać kogoś?

Pozdrawiam

Viessmann Vitopend 100-W: Spadek ciśnienia po odpowietrzeniu grzejnika - co robić?
  • REKLAMA
  • #2 6211796
    mauri_b
    Specjalista - systemy grzewcze
    Ocena: 529
    1. TAK
    2. TAK - pod kotłem masz 2 zaworki po lewej i prawej stronie kotła, z taką małą czerwoną rączką. Otwórz je delikatnie i dopuść wody do poziomu około 1,2 bar
    3. W związku z powyższym: NIE
    Po sezonie, tak jak planujesz, wezwij serwis.
  • REKLAMA
  • #3 6213720
    DarekCzurejno
    Poziom 2  
    Dziękuję za podpowiedź
  • REKLAMA
  • #4 9934579
    nedrax
    Poziom 11  
    Ocena: 5
    ...a jak dopuścić wody gdy nie ma tych 2 zaworków.....tylko jeden po środku (pokręcenie nim nie daje żadnego efektu) ;(
  • #5 9940736
    igrzelczyk
    Poziom 21  
    Ocena: 115