logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak samodzielnie zbudować gokarta – lista części, instrukcje montażu, porady dla początkujących

lukss07ns 05 Kwi 2009 16:55 5678 11
REKLAMA
  • #1 6377325
    lukss07ns
    Poziom 19  
    Ocena: 101
    Witam.

Jestem młodym fanem mechaniki i ostatnio dużo czytałem tematów na forum i wpadłem na pomysł budowy gokarta.

Czy ktoś może mi przybliżyć/podać link stronki gdzie opisana jest budowa krok po kroku, gdyż chce go tylko i wyłącznie sam zbudować bez pomocy nikogo (chodzi tu o kolegów/rodzinę).

Z góry wielkie dzięki za pomoc.

p.s.

Chodzi mi jakie części mam kupić co i jak gdzie zamocować itp itd.
  • REKLAMA
  • #2 6380111
    ciulalla
    Poziom 11  
    Ocena: 2
    Sprawa nie jest chyba aż tak prosta, ja bym zaczął od buggy, dużo schematów, części możesz wziąć ze szrotu itd, itp. Ale zależy co chcesz zbudować i na jakim silniku i najważniejsze ile możesz na to przeznaczyć. Opisz bardziej swoje plany.
  • #3 6380279
    Maximors
    Poziom 15  
    Ocena: 6
    Powiem ci kolego tak było mnóstwo tematów i nie ma potrzeby zakładać nowe... Tutaj dużej filozofii nie ma bierzesz plany, pieniądze i rzeźbisz... Sam chciałem zrobić cos tego typu tylko z większym butem wierz takie żeby rwało asfalt ale stwierdziłem ze nie ma pieniędzy na to...
    Ale pomarzyć zawsze można
  • REKLAMA
  • #4 6405532
    lukss07ns
    Poziom 19