Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra 1.4 poma paliwowa czy przekaźnik

snuffi_lol2 09 Maj 2009 13:23 8047 15
  • #1 09 Maj 2009 13:23
    snuffi_lol2
    Poziom 8  

    Witam!
    Mama Opla Astre 1.4 dwunastoleniom i nie pali !!. Odpiolem przewód który podaje paliwo i przy zaplonie leje paliwo a przy samym kręceniu silnikiem odcina. Raz na 20 razy wkońcu podaje lecz pochodzi chwile i odciencie. Podobno mechaniek wymienił pompe ale nie jestem co do tego przekonany czy pomożecie mi ,co mam z tym fantem zrobić morduje się 3 dzień i nic.!!

    Dzieki wielkie!!

  • #2 09 Maj 2009 13:45
    ArtHurO1
    Poziom 17  

    Kolego wprowadź jakieś znaki interpunkcyjne bo Ci usuną posta!

    Co do Twoich problemów:
    1. Podepnij na krótko zasilanie do pompy paliwa - jak paliwo będzie cały czas podawane to pompa jest "dobra", może mieć problem z utrzymaniem ciśnienia ale to inna sprawa
    2. Znajdź przekaźnik załączający pompę i go sprawdź lub podmień na nowy - koszt nie duży,a wiele może wyjaśnić.

  • #3 10 Maj 2009 11:14
    snuffi_lol2
    Poziom 8  

    Pompa jest na pewno sprawna sprawdziłem ją, ciśnienie na niej jest stałe nie ulega zmianie.

    A jeśli chodzi o przekaźnik kupiłem nowy i wymieniłem, niestety pompa podczas kręcenia silnikiem dalej odcina paliwo i auto nie pali.....:cry:

  • #4 10 Maj 2009 11:31
    viper555
    spec od auto-elektro

    A iskrę masz .P

  • #5 10 Maj 2009 11:49
    snuffi_lol2
    Poziom 8  

    Wydaje mi się że tak ponieważ, podczas zapłonu paliwo leci i słychać pompę dopiero podczas kręcenia silnikiem odcina i koniec...:cry:

  • #6 10 Maj 2009 12:11
    emeryt2
    Poziom 42  

    Kostka stacyjki , brak 15 po połączeniu na 50. Brak impulsów z czujnika wału korbowego.

  • #7 10 Maj 2009 13:59
    snuffi_lol2
    Poziom 8  

    co mam przez to rozumieć?? jak to naprawić i która to kostka..??

  • #8 10 Maj 2009 14:31
    emeryt2
    Poziom 42  

    Przecież to elektryka i elektronika samochodowa , a nie dział dla Początkujących.
    Kolega Viper pytał - masz iskrę w czasie kręcenia. Odpowiedziałeś - wydaje mi się. To jest , czy nie ma, a wydaje to się panna za mąż.
    Resztę masz napisane.

  • #9 10 Maj 2009 14:43
    milejow
    Poziom 42  

    Pompa chodzi po wlaczeniu zaplonu(2-3sek) bo musi nabic cisnienie przed rozruchem.Podczas krecenia wlaczy sie dopiero wtedy,gdy sterownik wtrysku zarejestruje obroty walu korb.Tyle wykladu,teraz dokladnie przeczytaj pytania zadane przez kolegow wyzej,umiesz na nie odpowiedziec,to odpowiedz,jesli nie-czeka cie wizyta u elektryka

  • #10 10 Maj 2009 16:35
    snuffi_lol2
    Poziom 8  

    sprawdzałem iskrę przy pomocy miernika czy dochodzi napięcie, wszystko w porządku z przewodami. Wiec to chodzi o ten wał korbowy. Proszę o pomoc jak usunąć tą usterkę co trzeba wymienić.:cry:

  • #11 10 Maj 2009 18:37
    emeryt2
    Poziom 42  

    Niczym zaczniesz coś wymieniać , trzeba dokonać pomiarów.
    Piszesz - sprawdziłem iskrę miernikiem - niemożliwe , abyś sprawdził miernikiem , napięcie tak , gdzie go sprawdziłeś , na cewce WN, kiedy w czasie kręcenia silnikiem , czy tylko po włączeniu zapłonu?

  • #12 10 Maj 2009 21:08
    snuffi_lol2
    Poziom 8  

    sprawdziłem napięcie na tej wtyczce co dochodzi do pompki. Pod czas zapłonu miernik wskazywał koło 12V a podczas kręcenia 0 i to mnie nie pokoi

  • #13 10 Maj 2009 21:18
    ArtHurO1
    Poziom 17  

    Kolego, jesteś strasznie odporny na wszelkie sugestie. Najlepiej jak ktoś by podjechał i naprawił Ci auto w domu, Nie wykazujesz ani krzty zrozumienia dla porad udzielanych przez forumowiczów. Dla dobra auta - zaprowadź je do normalnego elektryka samochodowego, naprawi Ci w ciągu kilku minut. Pozdrawiam

  • #14 10 Maj 2009 21:23
    snuffi_lol2
    Poziom 8  

    odnosząc się do Twojej wiadomości jeśli byś przeczytał u góry to auto było oddane do 2 fachowców jeden zrobił tak że udało mi sie dojechać tylko do domu a drugi powiedział że nie wie co z nim... fachowcy...ehhh i to było w zakładzie tzn serwisie skody a drugi jakiś elektryk ale kierowałem się opiniami osób które u niego były. Z kasowali juz jakieś:|:cry: 800zł i nic z tego..... Nie jestem fachoiwcem samochodowym ale prosze żebyście mi pomogli...sprawdziłem pompke działa nowy przekażnik również dałem tylko nie wiem czemu nie podaje napiecia na tej wtyczce podczas rozruchu i dlatego pewnie nie podaje paliwa...

  • #15 20 Maj 2009 21:39
    ZAWISZA WŁODZIMIERZ
    Poziom 10  

    Pisze Ci facet powyżej,że jeżeli układ elektroniki nie wykryje obrotów wału korbowego (z czujnika),to tego napięcia nie poda na pompkę w czasie rozruchu.Mój koleś ma podobny problem i jutro będziemy działać.Proszę o porady w sprawie tego czujnika.

  • #16 20 Maj 2009 21:49
    Michu10
    Poziom 32  

    Wszystko dokładnie wyjaśnione,dalsza dyskusja bez sensu. Zamykam

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME