logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Sony TA-F110 - prawy kanał przerywa przy dotknięciu lub przesunięciu

Marcinpeny 11 Maj 2009 18:10 1149 7
REKLAMA
  • #1 6517286
    Marcinpeny
    Poziom 10  
    Witam. Jestem zielony w temacie elektroniki oraz audio. Kupilem ostatnio wzmacniacz sony Ta-f110 na początku grało ladnie i teraz tez jest raczej ok ale jest taka sytuacja ze jak wzmacniacz gra i w tym momencie dotknie sie go albo przesunie to prawy glosnik gra o 90% ciszej i muzyka przerywa (nie jest to problem z glosnikami) ale jak sie go wylączy i znowu wlączy to znowu gra jak nowy. Czy cos trzeba przeczyscic? Wymienic? Prosze o jasne odpowiedzi bo jak juz napisalem jestem zielony. Dziekuje za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 6517376
    Jarosx9
    Poziom 35  
    Ocena: 401
    Na moje oko zimny lut.
  • REKLAMA
  • #3 6518908
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #4 6519373
    Marcinpeny
    Poziom 10  
    Ale lutowac potrafie :) tylko kwestia znalezienia zimnego lutu mnie martwi. Podczas wlączenia funkcji direct nie ma tego problemu wiec wydaje mi sie ze zimny lut jest gdzies na przedwzmacniaczu ale gdzie sie on znajduje? Ktos moglby naprowadzic?
  • #5 6519569
    Jarosx9
    Poziom 35  
    Ocena: 401
    Podotykaj trochę rozgrzaną lutownicą punkty lutownicze. Możesz jeszcze sprawdzić czy płytka nie jest pęknięta, czasem to trudno dostrzec ale objawy mogłyby być podobne.
  • REKLAMA
  • #6 6523082
    pablos123
    Poziom 11  
    Ocena: 3
    Przeczyść przełaczniki, rodzaju pracy i inne np. WD-40, może potencjometry przerywają.

Kolega jak widzę pracuje w pocie czoła na ostrzeżenie za naruszenie p.12 Regulaminu?