Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sharan strata mocy po uzyskaniu pełnej tęperatury model AUY

11 Cze 2009 22:48 7633 10
  • Poziom 10  
    Mam problem auto traci moc jak dostanie temperatury sprawdzałem na vag wychodzi błąd 17964 p1556-35-10 prawdopodobnie nieszczelność na sprężarce ale nie wiem za co się złapać co sprawdzić przyznam że jestem laikiem z tym autkiem i jeszcze wyskoczył mi błąd na klimie 01596 co mam zrobić prosiłbym o pomoc
  • Pomocny post
    Poziom 10  
    Sprawdź turbinę przewody łączące chłodnice powietrza czy nie ma pęknięć oraz luz turbiny zdejmij przewód ssący.
  • Poziom 39  
    Jeżeli jesteś laikiem jak piszesz to zgłoś się do mechanika.
  • Poziom 10  
    oczytałem parametry na vag-u a co do przewodów widzę że są ok co do parametrów moglibyście coś powiedzieć na ten temat.
    Sharan strata mocy po uzyskaniu pełnej tęperatury model AUY
    Sharan strata mocy po uzyskaniu pełnej tęperatury model AUY
  • Poziom 39  
    Nic nie można powiedzieć na ten temat.
    Naucz się posługiwać Vagiem to spróbujemy ci pomóc.
  • Poziom 10  
    Co do błędu na vagu wykazuje parametr 17964 po wykasowaniu jak jest zimny można prowadzić jazdę jak mniej więcej dojdzie do około 90 stopni i przy obrotach około 3000 dochodzi do wyłączenia turbiny i w tym momencie jest muł można też kontynuować jazdę przez cały czas ale niemożna przekraczać obrotów około 2800 ale nie za długo wtenczas nie wystąpi błąd i nie odetnie turbiny co miej więcej miałbym przejrzeć w vagu i jakie parametry które by coś pomogły.
  • Poziom 34  
    powinieneś poczytać w internecie co to są "logi dynamiczne" i jakie grupy się loguje w TDI - jest tego od groma na wielu forach ale zanim do tego przystąpisz musisz sprawdzić szczelność dolotu począwszy od turbiny do kolektora ssącego a tego to już raczej nie zrobisz a już z całą pewnością nie zdemontujesz turbiny aby ewentualnie wyczyścić zmienną geometrię jeśli się okaże, że w tym tkwi problem, masz w Twoim autku niedoładowanie, skoro piszesz, że masz prawdopodobnie nieszczelność na sprężarce no to będziesz ją musiał pokleić distalem ;)
    zastosuj się do rady kolegi trans-serwis i pojedź lepiej do mechanika.
  • Poziom 10  
    zapytam jeszcze który to czujnik N75 w tym modelu są tam zbite trzy czujniki jak rozpoznać który to ten N75 podam fotkę ale mało na niej widać i jeszcze jedno zapytam jak na gruszce nad sprężarką dość mocno obsmarowuje się olejem czy to jest norma czy coś nie tak patrzałem w szaranie i w golfie jest podobny wyciek
    Sharan strata mocy po uzyskaniu pełnej tęperatury model AUY
  • Pomocny post
    Poziom 34  
    nie czujnik tylko elektrozawór N75 i wygląda on tak (ma biały łepek ) :
    http://www.206club.net/ext/pass/n75_2.jpg
    tak wygląda elektrozawór sterujący EGR czyli N18 (jest prawie identyczny jak N75 tylko ma czarny łepek) :
    http://sklep.intercars.com.pl/pics/005/7.22903.01.0.jpg
    a tak wygląda zawór EGR, z którego pewnie masz wyciek oleju :
    http://forum.vwgolf.pl/files/dsc00201_311.jpg
    a jeśli chodzi o gruszkę nad sprężarką to chyba myślisz o tej :
    https://obrazki.elektroda.pl/46_1233883050.jpg

    co do Twojego błędu to tu masz opis z translatora strony ross-tech, chyba załapiesz o co chodzi :
    http://74.125.39.132/translate_c?hl=pl&sl=en&...sa%3DG&usg=ALkJrhh_xZV5ezkU_SaXtJ5-FKo-hH1n1g
  • Poziom 10  
    Wymieniłem elektrozawór N75 jest tylko poprawa że teraz potrafi się przełączyć na tryb awaryjny przy 2800 obrotów jeżeli go utrzymam na obrotach powyżej 3000 sprężarka utrzymuje moc w miarę. Prosiłbym jeżeli Sztomel mógłby podać fotkę tego motoru ale od tyłu od strony sprężarki bo chciałbym mięć mały wgląd bo chyba bez demontażu się nie obejdzie a jest tam dość ciasno a najpierw chciałbym sprawdzić sztanga turbiny czy pracuje prawidłowo tylko że mam problem z lokalizacją.
    jeszcze jedno zapytam czy czujnik tęperatury zbajduje suę na głowicy po prawej stronie a złączka jego jest przekręcana z 5 pinami bo na vagu czasami też wyskakuje błąd z czujnikiem tęperatury.

    Moderowany przez Michu10:

    Regulamin pkt 14 brak mocy w TDI