Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Volkswagen Passat 1.9 se tdi 2001r problem ze stukaniem

DAVID 14 Lip 2009 19:13 4110 15
  • #1 14 Lip 2009 19:13
    DAVID
    Poziom 2  

    Witam Wszystkich i proszę o radę mam problem z Volkswagenem Passatem 1.9 se tdi 2001r. ze stukaniem w lewym przednim kołem.Problem polega na tym gdy zbliżam się do skrzyżowania na luzie i jest nie równa droga [ dziury] lewe koło zaczyna stukać ale gdy jest na biegu i jest ta sama sytuacja jest OK! żadnych chałasów.Byłem u mechanika i nic nie mógł znależć konkretnego tylko powiedział że to chyba jest przegub ale ja myśle że przegub nie stuka na prostej dziurawej drodze.Pomóżcie.Dzięki za wiadomości. :cry:

  • Pomocny post
    #2 14 Lip 2009 20:02
    glosny83
    Poziom 28  

    zmień mechanika bo cię oszukuje problemu szukaj w wahaczach lub w elementach stabilizatora , gałce kierowniczej

  • Pomocny post
    #3 14 Lip 2009 20:34
    wojtek250590
    Poziom 19  

    ja bym obstawiał jak kolega wyżej wachacze elementy stabilizatorów gałka kierownicza i dodam sprawdz mocowanie amorów mianowice górne łożysko(poduszkę)

  • Pomocny post
    #4 14 Lip 2009 21:20
    Usunięty
  • #5 14 Lip 2009 21:36
    DAVID
    Poziom 2  

    dzięki panowie

  • #6 18 Lip 2009 00:08
    DAVID
    Poziom 2  

    więc byłem u mechanika tak jak on doradzał i wymienił mi przegub zewnętrzny i nadal to samo a czasami to nie jest może guma pod silnikiem wybita co myślicie o tym?

  • Pomocny post
    #7 18 Lip 2009 00:23
    marecki360
    Poziom 17  

    A ja bym proponował pojechać na stacje diagnostyczna na szarpaki tam ci powie co jest wytłuczone amortyzator sworzen moze gumy na wahaczu,"tulejki",przegub z reguły klekocze przy skretach na prostej zadkość,na dziurawej owszem lecz rowniez zadko.Sprawdz najpierw klocki naprezaja je takie sprezynki ,blaszki być moze ze któraś sie wyrobiła i klocek stuka żadna filozofia a i błahostka a moze być przyczyną.

  • Pomocny post
    #8 18 Lip 2009 01:51
    Sztomel
    Poziom 34  

    prawda jest taka, że przegub zewnętrzny stuka przy skręcaniu i zazwyczaj jest tak, że jeśli skręcamy w lewo to stuka przegub zewnętrzny prawy i odwrotnie, przegub wewnętrzny stuka podczas jazdy na wprost ale w tym przypadku to nie będzie wina przegubów, wewnętrzny przegub napędowy nie stuka podczas jazdy na luzie tylko na biegu więc pozostaje kwestia zawieszenia.

  • #9 20 Lip 2009 17:00
    DAVID
    Poziom 2  

    być może to być ta blaszka o której piszesz na chamulcach ponieważ miałem ostatnio wymieniane chamulce przy nim.dzięki zaraz zobacze.

  • #10 20 Lip 2009 20:50
    marecki360
    Poziom 17  

    Być moze zapomnieli blaszki włożyć lub zle włozyli.

  • #11 20 Lip 2009 20:55
    Usunięty
  • #12 20 Lip 2009 21:51
    marecki360
    Poziom 17  

    Być moze zapomnieli blaszki włożyć lub zle włozyli.

  • #13 20 Lip 2009 22:26
    Usunięty
  • #14 29 Gru 2009 22:29
    hirsch-tech
    Poziom 9  

    dawid ale ZLOTY 01 DOBRZE PISAL ZE PRZEGOB WEWNETRZNY A JAK WIDZE TO MECHANIK WYMIENIL CI ZEWNETRZNY!.ZEWNETRZNY CHRUPIE PRZY SKRECONYCH KOLACH A WEWNETRZNY WLASNIE PRZY DOJAZDACH.MIALEM NA WARSZTACIE TAKI PRZYPADEK ALE W AUDI A4 TO JEST IDENTYCZNE ZAWIESZENIE CO U CIEBIE.PRZYCZYNA JEST NIERAZ TAKRZE LEWY TYLNY DOLNY WACHACZ.SPRAWDZIC ZAWIESZENIE WIELOWACHACZOWE NIE JEST TAK LATWO BO MA ZMIENNA GEOMETRIE SKRETNA I ZAWSZE WYSTEPUJA TAM DDOZE NAPRERZENIA,POMAGA TYLKO DOSWIADCZENIE I DOBRA LYZKA

  • #15 29 Gru 2009 23:25
    rh.rally
    Poziom 18  

    Kolego hirsch-tech duże litery są odbierane jako krzyk, pisz normalnie, chyba w regulaminie forum nawet piszą, żeby nie pisać tak...

  • #16 30 Gru 2009 16:19
    awysoki
    Poziom 17  

    Kolega Dawid zapewne sobie już z problemem poradził .W końcu upłyneło 5 miesięcy :)

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME