Witam . Mam problem z nawigacją GPS LARK 50.1. A mianowicie długo szuka satelit,a z balkonu nie łapie wcale. Jak powinny być ustawione:port i prędkość odczytu z portu w programie AUTOMAPA5.5.2. A może to nie to ? Jestem kompletnie zielony.
Czy wolisz polską wersję strony elektroda?
Nie, dziękuję Przekieruj mnie tamCytat:Witam!
Kilka dni temu kupiłem Waszą nawigację, model Lark 50.1. Niestety nawigacja bardzo długo szuka satelit (5-8 min) chyba taki stan rzeczy nie jest normalny, poza tym za każdym razem gdy ją wyłączę kasują się ustawienia daty oraz godziny, czy jest jakieś rozwiązanie problemu ?
Dane nawigacji:
ROM Version: 82.JX.C.4.1.9.1
Software Version: V3.0.5.21
OEM Info: YFPND32C
Cytat:Witam,
Praca urządzenie jest jak najbardziej prawidłowa czas określenia pozycji wynosi od 4 do 7 minut, a data i godzina ustawia się automatycznie po złapaniu sygnału
Pozdrawiamy
Serwis Lark Polska Sp. Z o.o.
ul. Matuszewska 14 bud D2
03-876 Warszawa
022-332-32-57
FISHBONE89 napisał:..... Chipsecie SiRF Star 4
"Z nowym larkiem daja MM 622 z mapa 2009.06"
FISHBONE89 napisał:A poczytaj tutaj: KLIK
FISHBONE89 napisał:Zgadzam się my-navia nie jest żadną wyrocznią ale elektroda i Twoje słowo też nie... Na na stronie producenta jest wyraźnie napisane, że jest z WinCE 6.0. I jakoś 2 forumowiczów my-navia ma z WinCE 6.0. Oprócz tego na jednym z gryzoni masz kopie plików pod Larka 50.1 z WinCE 6.0.
... Skoro czegoś takiego nie ma to skąd on ma te pliki, z kosmosu?
System operacyjny WINCE 5.0 / 6.0 *
Procesor Centrality Atlas III / SirfAtlas IV *
* W zależności od posiadanej wersji urzadzenia. Specyfikacja wersji poddana na pudełku.
7118=Keep bluetooth function when bluetooth interface is closed
7118=Kiedy Niebieskie zęby wyłączone,trzyma funkcję.
Cytat:Z czego jednym jesteś Ty, nawet nick taki sam.I jakoś 2 forumowiczów my-navia ma z WinCE 6.0
Witam.
Jestem zainteresowany kupnem nawigacji lark 50.1.