logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

TV-B-Gone - pilot do TV - programowanie mikroprocesora

metin2 08 Wrz 2009 18:50 4753 17
REKLAMA
  • #1 6995664
    metin2
    Poziom 10  
    Ocena: 1
    Witam. Jestem początkującym elektronikiem, zrobiłem już kilka układów (m. in. wzmacniacz mocy 50W). Zafascynował mnie projekt TV-B-Gone
    Na stronie tej bardzo ładnie opisane są wszystkie czynności, które nalez← zrobić, aby zbudować pilocik. Niestety ja nie umiem jeszcze programować mikroprocesorów (zamierzam nadrobić straty, napisałem już kilka programów w Delphi), a w projekcie głównym elementem jest ATTINY85V. Bardzo bym prosił o instrukcje, jak należy go zaprogramować, tzn. jaki programator kupić, jak wgrać program do Attiny. Z góry dziękuję za pomoc.
  • REKLAMA
  • #2 6995792
    krystii
    Poziom 16  
    Ocena: 11
    Jeżeli masz dostępny w komputerze port LPT to możesz zrobić prosty i tani programator równoległy dla mikrokontrolerów AVR - poszukaj info na elektrodzie lub tu, jeżeli jednak nie masz tego portu a tylko port USB to możesz wykonać programator "USBasp" info poszukaj też na elektrodzie, lub tu. uP zaprogramować możesz programem mkAVRcalculator, który ma prosty i przyjazny interfejs, jeden z użytkowników elektrody jest jego autorem, więc info też szukaj na forum.
  • #3 7000027
    metin2
    Poziom 10  
    A jaki można dać zamiennik zamiast tego ATTINY85V-10-PU, bo nigdzie nie mogę go znaleźć. Może ATTINY85-20SU lub ATTINY861V-10PU byłyby dobre?
  • REKLAMA
  • #5 7005885
    metin2
    Poziom 10  
    Ja chcę kupić układ normalny, nie w wersji smd. Znalazłem go ale to jest ATTINY85-20SU a potrzebny jest ATTINY85V-10-PU. Słyszałem, że jest jakaś różnica bez tej literki V.
    A tak poza tym to jaki ten pilocik ma zasięg?Działał na wszystkich testowanych telewizorach?

Znalazłem na avt: