logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć diodę do głośnika, aby migała w rytm basu z zasilaniem 6V?

pawel774 11 Paź 2009 12:37 1467 5
REKLAMA
  • #1 7114807
    pawel774
    Poziom 11  
    Ocena: 1
    Witam, chcę podłączyć sobie diodę do głośnika tak aby dioda migała w rytm basu, ale nie układem pasywnym tylko dioda ma mieć oddzielne zasilanie, naczytałem się już tyle tych postów na elektrodzie o tym i teraz sam już nie wiem co jest potrzebne i co do czego podłączyć. wiem ze do takiego ukłądu powinienem wykorzystać kondensator, tranzystor, rezystor i oczywiście jakiś zasilacz mam akurat 6V 200mA ale co i jak podłączyć mam ? proszę o podpowiedzi, tylko nie kierujcie mnie na jakieś posty inne bo ja już je czytałem i nic z nich nie rozumiem i ze schematów też nic nie wiem nawet co oznaczają te oznaczenia na nich jestem początkującym (1 klasa technikum elektrycznego). mam częsci na fotach je widać i powiedzcie mi czy one się nadają i jaką mają mieć moc( na tym zielonym pisze coś takiego ; 2A104K i co to jest?, na niebieskim kondensatorze pisze 10 uF 16v ale mam też 100uF 16v i duzo innych jakie mi są potrzebne do takiego podłączenia ?) i skąd przede wszystkim mam wiedzieć jaką one mają moc jeśli nie pisze na tych rezystorach nic i tranzystorach... z góry dzięki aa i dodam że te częsci które mam są wymontowane z wierzy stereo starej... ogólnie chodzi mi o podłączenie listwy ledowej (48 diód) 12V z allegro takiej ale narazie chciałbym ogarnąć to co do czego i samą diodę jedną podłączyć.
    Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany

Dodano po 1 [minuty]:

aaa a na tranzystorze jest coś takiego : F 139 KA7812 co to oznacza ?
  • REKLAMA
  • #2 7114870
    fuutro
    Poziom 43  
    Ocena: 837
    To nie tranzystor tylko stabilizator. Wpisz w google KA7812 to zobaczysz co jest grane. Kondensator z opisem 104 ma pojemność 100nF.