logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak przerobić UPS BNT-600AP na przetwornicę 12/230V do samochodu?

rafaele23 21 Lis 2009 20:05 1538 6
REKLAMA
  • #1 7291209
    rafaele23
    Poziom 2  
    Ocena: 2
    chciałbym przerobić mojego sprawnego UPS-a (BNT-600AP) na przetwornice 12/230. czy jest to możliwe? dołączam fotkę
    Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 7291285
    rafaele23
    Poziom 2  
    mało precyzyjnie się wyraziłem chciałbym zasilać np lapa z gniazda zapalniczki samochodowej. jestem laikiem i chciałbym dowiedzieć się co gdzie mam podłączyć?
  • #4 7291340
    ArtHurO1
    Poziom 17  
    Ocena: 31
    Zamiast akumulatora zakładasz wtyk do np. zapalniczki samochodowej lub małe klemy i podpinasz do akumulatora w samochodzie (tego pod maską). W obudowę UPSa zakładasz wentylator do chłodzenia elektroniki, ze względu na większe wydzielanie się ciepła przy takim zastosowaniu.
  • REKLAMA
  • #5 7291426
    rafaele23
    Poziom 2  
    dzięki o to właśnie chodziło. zaraz się za to biorę... oby tylko nic się nie spaliło, a najbardziej auto...
  • #6 7291519
    forestx
    Spoczywaj w Pokoju
    Ocena: 496
    UPS musi posiadać zimny start (cold start) - czyli musi się uruchamiać tylko z akumulatora.
    UPS'y przystosowane są do kilu-kilkunastominutowej pracy. Jeśli obciążeniem będzie tylko laptok to raczej nie będzie problemu. Przy większym obciążeniu przegrzeje się (np po godzinie).
  • REKLAMA

Podsumowanie tematu