logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Manta DVD-007 Emperor 2 - migające podświetlenie przy włączaniu, co robić?

emperex 22 Lis 2009 12:26 1742 3
REKLAMA
  • #1 7293470
    emperex
    Poziom 10  
    Witam serdecznie,
    od razu zaznaczam, że nie znam się za bardzo na sprzęcie,
    na forum jest mnóstwo tematów odnośnie mojego dvd lecz takiego problemu jeszcze nie było.

To dvd mam już ponad 2 (może nawet 3) lata. Zawsze miałem z nim problem z włączaniem, włączał się dopiero po kilku minutach (tak samo w drugim egzemplarzu, który posiadam). Na forum już były takie problemy, ale mi to aż tak bardzo nie przeszkadzało. Ważne, że działał.
    Ostatnio go nie używałem. Był dość często przenoszony, gdyż miałem małe przemeblowanie. Nie wydaje mi się, żeby uległ przez to jakiejś usterce, ale możliwe. Przy pierwszym włączeniu niemiła niespodzianka. Przyciskam przycisk "power" i niebieskie podświetlenie zamiast się włączyć zaczyna migać. Proszę zerknąć na załączonym filmiku.

I tak w nieskończoność. Wygląda to jakby dvd włączało się na sekundę, po czym wyłączało i tak w kółko. Nie pamiętam czy płyta została w środku (jeśli to ma jakieś znaczenie).

Czy ma ktoś jakieś pomyły co nawala? Czy może dvd nadaje się już na śmieci? Jeśli jest jakiś prosty sposób sprawdzenia co się po psuło to proszę o jakąś instrukcję (najlepiej krok po kroku). Jeśli jakieś cześć do wymiany, to proszę o napisanie w jakich sklepach mógłbym je dostać, ile mniej więcej kosztują i jak trudno je wymienić (naprawdę się na tym nie znam, ale może poproszę kolegę jeśli nie będzie tego dużo).

Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #2 7293511
    jarcys
    Poziom 22  
    Ocena: 181
    Witam może nie pomogę ale z tym sprzętem tej marki ja miałem także problem i zakończył się koszem powiem tak Manta to jest bardzo kiepski sprzęt wystarczy zajrzeć do środka i wszystko wiadomo.