logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak sprawdzić kamerę cofania podłączając ją pod telewizor?

Iceferno 02 Lut 2010 13:00 38329 3
  • #1 7631324
    Iceferno
    Poziom 9  
    Ocena: 8
    Podłączałem kamerę cofania pod swoje auto ale niestety nie ma obrazu na wyświetlaczu radia:| Chciałbym więc sprawdzić czy kamera w ogóle działa, podłączając ją pod telewizor.. Tylko nie wiem jak to zrobić:?:

Załączam zdjęcie i proszę o wytłumaczenie gdzie mam podłączyć plus i masę od zasilania oraz w które wejście RCA czerwone czy czarne mam podłączyć żółty RCA z kamery?
    Przepraszam za pytania ale w tej dziedzinie jestem po prostu laikiem..

https://obrazki.elektroda.pl/48_1265111644.jpg
  • #2 7632584
    artudud
    Poziom 13  
    Ocena: 39
    Zasilanie podłącz zgodnie z biegunami do źródła zasilania np. akumulator przewód z żółtym złączem podłącz do tv pod gniazdo VIDEO IN przełącz TV w tryb AV powinien pokazać się obraz z kamerki, jeśli nie masz w tv wejścia VIDEO IN a tylko EURO to musisz kupić przejściówkę EURO-CHINCZ
  • #3 7637861
    Iceferno
    Poziom 9  
    Ocena: 8
    Kamera działa! Podłączyłem tak jak mówiłeś:
    + z kamery do + z zasilacza
    - z kamery do - z zasilacza, wszystko pod 12V
    wyjście z kamery (RCA żółte) do kabla RCA czerwony a stąd do wyjścia S-VIDEO w telewizorze, obraz pojawił się po włączeniu source na pilocie telewizora i wybraniu opcji "żaden".
    Dzięki za pomoc.
    W razie jakby ktoś pytał o podobną rzecz załączam obrazek.

https://obrazki.elektroda.pl/50_1265213593.jpg
  • #4 7897572
    DZWILU88
    Poziom 13  
    Ocena: 93
    Podłącze sie do tematu
    Mam zestaw bezprzewodowej komunikacji monitora i kamery cofania. Niestety baba mi w tył wjechała i kamera poszła w drobnu mak :(((. Teraz trzeba ją wymienić na nową i tu pojawia sie problem ma tylko 2 przewody w tym jeden z ekranem
    czerwony +5v