Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Mondeo MK II 1,8 TD nie zapala.

14 Lut 2010 12:16 5167 5
  • Poziom 13  
    Jak w temacie, problem z zapalaniem. Szukałem już na forum podobnej usterki, owszem jest na temat złego zapalania, ale ten mój ' umarł na amen'. Jak były te silniejsze mrozy
    /-10, -20/ to kilka razy trzeba było kręcić aż zapalił, ale podobno to normalne.
    Aż tu po przyjeździe z pracy postał 2 godzinki i przy próbie zapalenia nic!. Rozrusznik kręcił normalnie, silnik jeszcze trochę ciepły i nie dał żadnego znaku życia. Poruszałem pod maską kabelkami różnymi, sprawdziłem czy coś nie urwane i potem normalnie zapalił.
    Jeździł do wieczora / kilka razy odpalał/ bez problemu, niestety rano to samo. NIC. I już próby poruszania kabelków i złączek nic nie dały. Paliwo do pompy dochodzi, słychać przy przekręceniu stacyjki stuk przekaźnika w pompie i terkot korektorka kąta wtrysku, auto dalej martwe. Pytałem znajomych 'fachowców' diagnoza : Pompa. Albo różne czujniki, podobno ich tam jest sporo, Zrobią ale trzeba auto dowieźć do warsztatu. Za kilka dni. Ale jak, jak stoi i nie pali? Może to coś co już któryś z szanownych kolegów przerabiał?
    Dzięki za ewentualną podpowiedź.
    [3.12.2020, webinar] Zagadnienia pomiarowe w nowoczesnej inżynierii materiałowej. Zarejestruj się
  • Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
  • Poziom 15  
    jeżeli piszesz ze przekaźnik chodzi to podejrzewam zawór na pompie spróbuj bezpośrednio z akumulatora dać do niego+ i zobacz w tedy jeżeli nic to do wymiany jest ten czujnik w fordach jest jeszcze takie urządzenie które wspomaga odpalanie od zerowej temperatury w dol jeżeli dobrze pamiętam w 1.8td jest to na dole przy chłodnicy i idzie do tego linka z tego miejsca gdzie linka od gazu pozdrawiam
  • Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
  • Poziom 13  
    Witam. O jaki czujnik Ci chodzi?. To urządzenie o którym piszesz, czy to nie jest ten korektor kąta wtrysku, służy do zapalania zimnego auta. / takie małe z kapturkiem plastikowym, jest z przodu pompy wtryskowej i ma kabelek./ Kolega takie coś wymieniał, tylko że jego miało jeden przewód, a ten mój ma dwa. No i lekko sączy się z niego paliwo jak na pompce ręcznej podpompuję. A czy jak się zapowietrzy to długo trzeba kręcić żeby zapalił?.
  • Poziom 15  
    jak ci sie paliwo cofa to pozniej trzeba dlugo krecic czasami akumulatora brakuje, a to o czym ja mowilem to mialem w mondeo 2.5 V6 tez mialem problem z odpalaniem na mrozie i wez pod uwage ze to benzyna i nie chcial odpalac przez to, ale muj wujaszek ma 1.8 td i tez to ma u niego to jest na dole chlodnicy i idzie do tego linka taka jak do gazu.
  • Poziom 18  
    jakmasz 2 kabelki to jesztę posiadaczem pompy Lucas. ustrojstwo owo do tanich nie należy dochodzi do tego jeszcze że Lucas jest be bo nie dzieli sie z nami danymi odnośnie budowy swoich pomp. i tylko pompiarz ci to załatwi. pozostaje jeszcze lepiszcze jakieś konkretne raz tak zrobiłem znajomemu i działajuż 2 lata
  • Poziom 13  
    Dzieki za zainterowanie tematem, auto jest na ''chodzie''. Pomógł mechanik. Pompa ręczna paliwa miała pęknietą uszczelkę, ssała powietrze, alarm blokował inmobilaser,
    wtryski były zapowietrzone. Alarm jest ''uziemiony'', przewody paliwowe wymieniome, nowa pompka, i kieszeń lżejsza o kilkaset plz. Temat zamykam.