Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skuter Kingway Coliber - problemy z odpaleniem.

piotr484 26 Lut 2010 17:20 12124 7
  • #1 26 Lut 2010 17:20
    piotr484
    Poziom 2  

    Mam problem, skuter gdy jest zimny to ma problemy z odpaleniem i był czyszczony jak załapie za 20 razem to cud. Skuter ogólnie się w trasie zwija do 70 km i jak ciepły to zapala bez problemu a jak przestygnie, to lipa, czy to zawory i ssanie?

    0 7
  • #2 27 Lut 2010 11:14
    rafal_n17
    Poziom 9  

    piotr484 to raczej ssanie

    0
  • #3 03 Mar 2010 20:17
    Adam00K
    Poziom 9  

    witam mam taki sam problem z tym że chcę się dowiedzieć na jaka szczelinę wyregulować zawory, myślę że to to, ponieważ na zimno nie pali, i póki się nie rozgrzeje to czuć duży spadek mocy (silnik dławi się przy dodawaniu gazu), i mam pytanie czy ktoś wie jak działa ssani, odpiąłem elektrozawór i podłączyłem miernik który pokazał mi 32mV:!: czy to wina modułu zapłonowego, i moje ostatnie pytanie to czy ten zawór powinien dostać 12v? i czy można go podpiąć przez osobny włącznik do akumulatora i ręcznie go załączać?
    bardzo proszę o pomoc
    PS skuter ma 6,5tyś km i nigdy niemiał regulowanych zaworów, a problemy z paleniem ma od jakiś 1,5tyś km, ale teraz w ogóle nie pali:?:

    1
  • #4 03 Mar 2010 20:23
    helena33
    Poziom 27  

    Sprawdz najpierw filtr powietrza, jak jest brudny to go wymień lub wypierz jeśli jest gąbkowy, dopiero szukaj w gazniku i elektronice

    0
  • #5 04 Mar 2010 06:46
    39006
    Użytkownik usunął konto  
  • #6 04 Mar 2010 21:20
    Miar
    Poziom 12  

    A czy kręcisz manetką przed rozpalaniem? Przy każdym dodawaniu gazu pompka w gaźniku tryska odrobiną benzyny co pomaga również w rozpalaniu.
    Poza ty mogą to być porozginane konektory (złączki) przy module cdi, miałem podobny problem.

    0
  • #7 04 Mar 2010 22:47
    Adam00K
    Poziom 9  

    ok dzisiaj wyregulowałem zawory, a było co regulować:) po regulacji tak wzrosła kompresja że rozrusznik 1,5 razy wolniej kręcił:D. skuter zapalił, ale ciężko bo ssania niema. podłączyłem elektrozawór do zewnętrznego zasilania 12v i nic się nie poruszyło, sprawdzę jeszcze te styki i zobaczę co się z nim dzieje przy zapalaniu, ale najważniejsze że zapalił.
    PS tak nie z tematu, mówi się że chińczyki to złom, ale mój wiele zniósł, a poza tymi problemami z zapalaniem, nie sprawił mi żadnych kłopotów, a jedyny serwis to czyszczenie filtra powietrza, i wymiana oleju na syntetyk shela co 1500km, oczywiście zrobiłem przegląd 0-owy, jak tylko przyszedł czyli podokręcanie plastików, podpompowanie kół, wyregulowanie świateł itp:)

    1
  • #8 04 Mar 2010 22:52
    matek150
    Poziom 10  

    wyczyść dokładnie lub wymień i nasącz filtr powietrza specjalnym olejem do filtrów

    0