Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW T4 1.9 TD Falowanie obrotów i kłopoty z paleniem.

scobra 31 Maj 2010 21:06 6726 7
  • #1 31 Maj 2010 21:06
    scobra
    Poziom 9  

    Witam mam taki problem od paru dni moje t4 dziwnie kulało przy odpalaniu znaczy pali normalnie ale tak jak by schodzi z obrotów i wchodzi. Gdzieś tam wyczytałem że , to może być problem z filtrem paliwa więc miałem go jutro wymienić. Ale niestety , wróciłem dziś z trasy postawiłem autko i jak chciałem odpalić to zapaliło i odrazu wskoczył na wysokie obroty choć gazu nie dotykałem i zgasł.
    Od tamtej pory nie mogę go już zapalić . Co może być tego przyczyną ?? Dodam że , sprawdziłem filtr paliwa i jest drożny , elektrozawór też się otwiera bo słychać puknięcie. Silnik to 1.9 TD z 95 roku.

    0 7
  • #2 31 Maj 2010 21:11
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    -odkręć rurke przy wtrysku i zobacz czy daje z niej paliwo jak kręcisz?
    -napisz czy masz immo, taka czarna puszka na pompie pomiędzy wyjsciem na wtryski.
    -Sprawdż drozność tego filtra, moze jego pasowalo by najpierw wymienic.

    0
  • #3 31 Maj 2010 21:36
    tpolo
    Poziom 17  

    Po początku twojego posta wynikało by że się zapowietrza układ paliwowy lub rozszczelniła pompy wtryskowej. Lecz reszta Twojej wypowiedzi troszkę mnie skołowała. Sprawdź na początek ustawienia paska rozrządu, czy pompa wtryskowa podaje paliwo i zwal z jeden wąż za turbiną i oceń ilość oleju w układzie dolotowym. To na początek. I wymień filtr paliwa jeśli jest starszy niż no rok. Więcej nic Ci nikt nie poradzi do puki nie napiszesz więcej danych (ile ma najechane ile robisz km miesięcznie i jakiejś historii co się działo z autem do tej pory

    0
  • #4 01 Cze 2010 08:41
    scobra
    Poziom 9  

    Witam kolegów zaraz się zabiorę za sprawdzanie. Jak odkręce przewód od wtrysku to przy kręceniu tam dużo powinno się lać ?? Immo mam odłączone bo się spaliło i mam na krótko zrobiony elektro zawór który zresztą był 2 tygodnie temu wymieniany :)


    A już opisuje auto ma 230000 przejechane ja robię tak ze 3000 w miesiącu głównie na wyjazdach nie woże nic ciężkiego więc silnik nie dostaje dużo w dupę .
    Auto miało pół roku temu generalny remont silnika włącznie z regeneracją turbiny.

    0
  • #5 01 Cze 2010 10:01
    tpolo
    Poziom 17  

    Nie zapomnij o wciśnięciu gazu do dechy w czasie kręcenia. a paliwa powinno wystrzelić niewiele, to tylko dawka jednego wtrysku.

    0
  • #6 01 Cze 2010 10:19
    scobra
    Poziom 9  

    Wygląda na to że pompa paliwa nie daje bo jak kręcę to nic nie leci.
    I teraz czy to będzie wina elektrozaworu czy coś może z pompą innego ??
    A mogła pompa się zapchać czy coś ??

    Rozmawiałem z dwoma miejscowymi mechanikami jeden powiedział że jak silnik wszedł na wysokie obroty to na pewno w pompie coś w środku nawaliło.
    A drugi że to na 95% na kole pasowym zerwało klinik a 5% procent że pompa.

    Jak mam teraz sprawdzić czy koła pasowe są na swoim miejscu ?? i czy ten klinik jest bez rozbierania rozrządu ??

    0
  • #7 02 Cze 2010 10:52
    scobra
    Poziom 9  

    Witam ponownie widzę że , temat stoi w martwym punkcie . Dziś przyjedzie do mnie mechanik i ma zdiagnozować problem. Jak naprawie auto to opisze cale rozwiązanie może się przyda komuś na przyszłość.

    0
  • #8 07 Cze 2010 08:14
    scobra
    Poziom 9  

    Więc tak okazało się że gościu od którego kupiłem autko wsadził pompę od jakiegoś peugeota i nie wytrzymała pękł tłoczek i coś tam jeszcze w środku. A ledwo co 2 miesiące pojeździłem :( W tym kraju to już wszystkiego można się spodziewać :P

    0