Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

seat cordoba kostka stacyjki

pablo838 02 Aug 2010 19:57 8416 6
  • #1
    pablo838
    Level 1  
    witam mam problem z kostką stacyjki 2 miesiące temu wymieniłem na nową kostkę i znów kolejna do wymiany zamiast wymiany kostki chciałbym doprowadzić osobny starter ? tylko teraz zaczyna się problem które przewody są od rozruchu silnika abym mógł podłączyć się z przełącznikiem przyciskowym do rozruchu i nie myśleć za ile czasu będę musiał kolejną kostkę wymieniać::cry:
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
  • #2
    viper555
    Level 39  
    A skąd wiesz że masz uszkodzoną kostkę ,a może masz przekręcony trzpień. A przewód z rozrusznika na kostce oznaczony 50 .P
  • #4
    matrixs
    Level 25  
    Kup dobrą kostke np. Febi następnie ustaw odpowiednio trzpień(przegnij delikatnie) we wkładce stacyjki.
  • #5
    Andiv
    Level 32  
    Ta i złam go :lol: Jak kupujesz kostke za 12 pln to co sie dziwisz.
  • #6
    pioart
    Level 38  
    Nie ma pojęcia „dobra kostka” , choć te z Febi-ego trafiają się takie , że wytrzymują dość długo . Większość zamienników ma za twardą sprężynę i do tego kiepski plastik do zabieraka , co w efekcie powoduje wyginanie płetwy stacyjki oraz szybkie wyrabianie kostki . Rada ? Zakupy w serwisie tej kostki i mamy spokój . Koszt około 90zł , dużo wiem , ale święty spokój jest wart tej ceny . Po tych ostatnich upałach wiele kostek się posypało . Czasem ta usterka powoduje rozłączanie zapłonu / gaśnięcie silnika / , tak więc montowanie dodatkowego przycisku / na rozrusznik 50 / nie załatwia do kończ sprawy .
    W kwestii prostowania płetwy to też nie polecam , podczas prostowania lubią pękać .
  • #7
    matrixs
    Level 25  
    pioart wrote:
    Nie ma pojęcia „dobra kostka” , choć te z Febi-ego trafiają się takie , że wytrzymują dość długo . Większość zamienników ma za twardą sprężynę i do tego kiepski plastik do zabieraka , co w efekcie powoduje wyginanie płetwy stacyjki oraz szybkie wyrabianie kostki . Rada ? Zakupy w serwisie tej kostki i mamy spokój . Koszt około 90zł , dużo wiem , ale święty spokój jest wart tej ceny . Po tych ostatnich upałach wiele kostek się posypało . Czasem ta usterka powoduje rozłączanie zapłonu / gaśnięcie silnika / , tak więc montowanie dodatkowego przycisku / na rozrusznik 50 / nie załatwia do kończ sprawy .
    W kwestii prostowania płetwy to też nie polecam , podczas prostowania lubią pękać .

    Dlatego trzeba uważać z prostowaniem(nie zdarzyło mi się jeszcze żeby pękła). Ja kupuje kostki Febi i jest stopiony znak VW i nr oryginału czyli znaczy że Febi sprzedają w serwisie również.