logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jaki dekoder wybrać? Produkt Polski CPT czy Samsung...

spider_net 29 Sie 2010 10:20 3355 8
  • #1 8451132
    spider_net
    Poziom 19  
    Ocena: 61
    W aktualnej ofercie Polsatu zastanawiam się nad wyborem dwóch z modeli tunerów...

1. Samsung DSB-H370G

http://www.cyfrowypolsat.pl/telewizja-satelitarna/tv-sat_dekoder_hd.cp

2. Dekoder HD 5000

http://www.cyfrowypolsat.pl/telewizja-satelitarna/tv-sat_dekoder-hd-5000.cp

W zasadzie nie znam się na tym sprzęcie. Mam jednak dylemat z wyborem. Wstępnie typuję Samsunga, gdyż takiej właśnie marki mam TV.

Czy ktoś z was może mi podpowiedzieć, którą z pozycji lepiej wybrać? Macie już może jakiś doświadczenia związane z obsługą tych modeli?
  • #2 8451372
    piszcza
    Poziom 15  
    Ocena: 12
    Nie jestem pewna, czy Samsung DSB-H-370G jest jeszcze oferowany przy podpisywaniu nowej umowy z CP. Na aukcjach można go dostać jeszcze z miesięcznym familijnym i relax-mix. Potem można przejść na abonament lub opłacać co miesiąc ( pre-paid ).
    Mam ten tuner i też telewizor Samsung. Jeden pilot obsługuje oczywiście oba sprzęty.
    Ten tuner jest całkiem fajny. Przy poprzednim sofcie był strasznie mułowaty, teraz ok. Szkoda, że nie ma możliwości nagrywania na dysk przenośny, ale to nie jest tuner najnowszej konstrukcji. Ma już kilka lat. Kanały się szybko przełączają, można tworzyć swoje listy programów, można dodawać nowe transpondery... Generalnie w stosunkowo niskiej cenie jest dostępny. Nie ma problemów tak jak w tunerach enki z HDCP. (Miałam ten problem z telewizorem Philips)
    Tego drugiego tunera nie znam, więc się nie wypowiadam.
    Pozdr.
  • #3 8451583
    netTv
    Poziom 32  
    Ocena: 579
    Jeśli brać dekoder HD to tylko na użyczenie. W przypadku Samsunga H370G nadal nie jest rozwiązany problem wstrajania się na kanałach HD.