Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel astra 1.6 8v duże spalanie gazu

23 Paź 2010 12:49 10336 7
  • Poziom 2  
    Mam problem z dużym spalaniem gazu, nie zależnie czy to miasto czy trasa pali min. 11l lpg. Wymienione świece, przewody, filtr powietrza. Komputer Landi Renzo, parownik był Landi Renzo lecz zmieniłem go na Zavoli, używany lecz sprawny nie zmieniło sie nic poza lepszym odpalaniem. Za silniczkiem krokowym wstawiłem śrube regulacyjną nic nie zmieniło. Silnik pracuje ok po za tym że jak sie zagrzeje na niskich obrotach jest zamulony jeżeli wcisne gaz delikatnie zamula, nie może sie zebrać trzeba mocniej docisnąć wtedy zaczyna jechać. Check engine sie nie świeci, błędów nie ma wyświetla tylko 12. Nie wiem co mam już zrobić żeby palił mniej. W mojej okolicy nikt nie ma oprogramowania do Landi Renzo. Myśle że może to być Sonda, lub jakiś czujnik temp. jak sie zagrzeje ciągle dostaje za bogatą mieszanke. Jest jakiś domowy sposób żeby sprawdzić Sonde i co jeszcze moge zrobić sam?
  • Poziom 2  
    Witam tez mam taki problrm po miescie ok 13 w trasie 10 nizej nie zejdzie wstawiajac srube przed silnik krokowy tylko zamuliles bo silnik krokowy nie bedzie podac wstanie wiecej gazu niz pzepusci register wyciagnij silnik krokowy od gazu zostaw srube wyreguluj tzn podnies obroty do okolo 3tys i tak nie ruchomo trzumaj i krec sruba az zauwazysz spadek obrotów wtedy cofnij srube zeby obroty powrocily. sade spr miernikiem sada jest 1V wiec miernik ustawiasz do 1V lub do 5V i podłanczasz jedem kabelek miernika do masy pojazdu drugi do fioletowy kabelek jesli jest sada org. Powinienies miec wskazania od 0-1Vpoprostu patrzysz na miernik i sobie autkiem delikatnie gazujesz po dodaniu gazu spada do 0 puszczasz rosnie do ok1V i tak w kułko. pozdrawiam
  • Poziom 2  
    Śruba jest wstawiona za silnikiem krokowym, nie przed. Sonde sprawdziłem i jest ok.
  • Poziom 28  
    Witam popieram kolege grzes1982 wywal krokowca i wstaw register(SRUBE) i trzymaj na satalch obrotach przy regulacji.Uwiez jestem starym gazownikiem.Ps tylko nie odlaczaj krokowca od wtyczki bo niewiadomo jak skonfigurowana jest centralka gazu (chodzi mi o cut off).Pozdrawiam
  • Poziom 23  
    guard10 napisał:
    Witam popieram kolege grzes1982 wywal krokowca i wstaw register(SRUBE) i trzymaj na satalch obrotach przy regulacji.Uwiez jestem starym gazownikiem.Ps tylko nie odlaczaj krokowca od wtyczki bo niewiadomo jak skonfigurowana jest centralka gazu (chodzi mi o cut off).Pozdrawiam


    Ja tak z ciekawości zapytam co ma konfiguracja centralki i CUT OFF po wyjęciu już krokowca z przewodu i zastąpienia go registrem?
    Przecież po zastąpieniu krokowego registrem centralka LPG służy już tylko do przełączania z PB na GAS i emulacji sondy.
  • Poziom 11  
    jeżeli po rozgrzaniu "zamula' to musi być zle wyregulowane cisnienie na reduktorze,jezeli masz dwie sruby regulacyjne musisz jedna od wzbogacenia na wolnych obrotach wkręcić do oporu a druga wyregulowac odpowiednią dawke-silnik musi optymaln ie pracowac na wolnych obrotach dopiero pożniej możesz regulować na górze-pamietaj najwazniejszy w tego typu instalacjach jest odpowiedni dobór mixera
  • Poziom 2  
    Jak na razie nie będe nic wyrzucał, zostawie jak jest bo doszedłem co było nie tak. Przy przepustnicy węże od podciśnienia ze starości popękały i ciągnął lewe powietrze na 2 wężykach i to całkiem sporo, do tego wąż podciśnieniowy od wspomagania hamulcy był pęknięty i tam też łapał. Powymieniałem to i różnica jest kolosalna, nareszcie da sie jeździć spokojnie bez szarpania czy zamulania. Jeszcze nie sprawdziłem spalania, lecz myśle że będzie niższe. Po świętach i tak musze zaprowadzić do ustawieniu gazu bo jest zrobione na słuch:D.
  • Poziom 2  
    Po wymianie węży od podciśnienia dalej palił tyle samo. Po regulacji spalanie spadło do troche ponad 9l, co i tak moim zdaniem jest za dużo. Natomiast mam problem z jazdą na benzynie na zimnym silniku ponieważ szarpie muli sie a jechać nie chce jedzie dopiero na wyższych obrotach, na gazie jest ok. Dodam ze EGR mam odłączony tylko wężyk od podciśnienia i zaślepiony, sam zawór musze zaślepić w najbliższym czasie.