Sory / przepraszam że po takim czasie ja też jestem laikiem niestety ...ale może komuś się przyda taka porada. też miałem sześć przewodów. Mostek musiałem przeciąć między 6 i 10 na płycie bo inaczej w prawie każdej konfiguracji brzęczał sygnał otwierania drzwi
Po niestrudzonych przekładaniach kabelków doszedłem że w mojej lini / domofonie klatkowym dwie linie są od elektro-zaczepu czyli otwierania drzwi na 100% dwa następne też można łatwo zlokalizować bo inaczej nie słychać nic w słuchawce ! to mamy 4 pewne i jeszcze jeden na 100 procent zlokalizujecie tzn masę bez prawidłowego podpięcia też nie będzie działać ani słuchawka ani mikrofon ani elektro-zaczep to mamy już na bank 5 ...ostatni idzie do CA czyli dzwonienia ( wywołania ) i tu jest problem bo mimo że wszystko podpoiłem jw. i powinno działać to jednak LIPA. A dokładniej nieco słychać jednak bardzo słabo jakby przy zwarciu ? itd
Ostatecznie rozwiązałem problem .... podpinając dodatkowy kabelek / przejściówkę z głośniczka czyli nr:1 do masy czyli nr. 6 !!! i już OK
Czyli u mnie trzeba było jeszcze dodatkowe połączenie między pinami 1 - 6
Doszedłem do tego bo widząc uszkodzoną starą słuchawkę kilka przewodów było podpiętych pod jedne piny i to mnie zdziwiło ...ot monter u nas tak sobie to skonfigurował i dodatkowo wszystkie kolory przewodów były pozamieniane więc ...uwaga
Tak dla tych co akurat nie mają nikogo pod ręką do trzymania przycisku dzwonka podczas testów ....ja zastosowałem magnes neodymowy ... nie stosować tego triku dla żartów !!!
Ps . przedwcześnie pochwaliłem niestety dalej LIPA ...to bardzo stara sieć domofonowa nie wiem ale chyba ponad 30 lat

jak połączę w/w przewody to dzwoni ale po podniesieniu słuchawki cisza słuchawka nie działa