logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór płyty ARM STM32 - na co zwrócić uwagę przy zakupie?

misiupan 09 Lis 2010 03:22 4680 19
REKLAMA
  • #1 8720601
    misiupan
    Poziom 35  
    Ocena: 441
    Witajcie, na wstępie powiem że w tym kierunku nie mam doświadczenia i dla tego też chciałem zapytać w którą płytę z poniższych najkorzystniej zainwestować.
    Przejrzałem kilkanaście aukcji i nie mogę się zdecydować, jedne mają mniejszy wyświetlacz inne większy, znowu jedna płyta ma więcej gniazd, inna ma mniej.
    Na jednej taki procesor, na kolejnej inny. Kolejne płyty mają dodatkowe układy współpracujące z cpu, inne tego nie mają.
    Najchętniej wysłuchałbym opinii osoby posiadającej którąś wersję płyty, opinie o niej, wady.
    Link1
    Link2
    Link3
    Link4
    Link5
    Link6
    Link7
    Link8
    Chciałbym zakupić płytę która jest najbardziej rozwojowa,a nie taką która ładnie wygląda. Wiem że zastosowane w obwodzie procesora układy mają wpływ na możliwości danej płyty? Ram, rom itp?
  • REKLAMA
  • #2 8743913
    pawelko111
    Poziom 12  
    Ocena: 10
    Kup sobie na ebay stm32 z tft, sam długo walczyłem w tym problemem co wybrać? jak zacząć przesiadkę na arm'y z avr?.
    Jedyne co, to brakuje na płytce ethernetu, ale cena jest super moim zdaniem.
    Moduł ethernetu można dokupić osobno. A pozatym moim zdaniem, na początek wystarczy.
    Wybór był właśnie na stm32 oczywiście, po długiej lekturze elektrody, google, w poszukiwaniu przykładów. No i pierwszy program i całe środowisko masz na stronie Frediego.
    Ja książkę Mikrokontrolery STM32 w praktyce już zamówiłem , czekam na płytę STM32 oraz jakaś podróbkę Jlinka z Hongkongu jak przyjdzie i zaczynam start.
  • #4 8747430
    naelektryzowany
    Poziom 17  
    JA też mam podobny problem. Zastanawiam się nad: