logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć kablówkę do dwóch telewizorów bez utraty jakości sygnału?

piotropo 20 Lis 2010 17:24 4487 9
  • #1 8767753
    piotropo
    Poziom 12  
    Witam!
    Mam problem, mianowicie chcę odbierać kablówkę na dwóch telewizorach jednocześnie. Próbowałem już to zrobić za pomocą ,,splittera" lecz po zmontowaniu
    tegoż "systemu" zauważyłem, że na obu telewizorach sygnał jest słabszy i trochę śnieży. Proszę o pomoc. Czy muszę kupić jakiś wzmacniacz?

P.S Nie znam się zbytnio na takich rzeczach.
  • #2 8767871
    hirsh
    Poziom 15  
    Ocena: 18
    Wzmacniacz antenowy w kablówce nic nie da.
    Kablówka musi zagwarantować odpowiedni poziom sygnału który można z powodzeniem rozdzielić na 2 tv przy pomocy dobrego splitera o dużym tłumieniu.
    Wzmacniacze zakładamy raczej przy antenach szerokopasmowych.
  • #3 8767880
    any56
    Poziom 39  
    Ocena: 836
    Widocznie zastosowałeś kiepski splitter (duże tłumienie)
    Osobiście mam podłączone trzy odbiorniki i obraż jest "żyleta"...
  • #4 8767903
    kazikszach
    Poziom 39  
    Ocena: 1095
    hirsh napisał:
    Wzmacniacz antenowy w kablówce nic nie da.
    Kablówka musi zagwarantować odpowiedni poziom sygnału który można z powodzeniem rozdzielić na 2 tv przy pomocy dobrego splitera o dużym tłumieniu.
    Wzmacniacze zakładamy raczej przy antenach szerokopasmowych.

Chodziło chyba o rozgałęźnik o małym tłumieniu.

Dodano po 1 [minuty]:

Rozgałęźnik nazywa się małostratnym.
  • #5 8768047
    hirsh
    Poziom 15  
    kazikszach napisał:

Chodziło chyba o rozgałęźnik o małym tłumieniu.

Dodano po 1 [minuty]:

Rozgałęźnik nazywa się małostratnym.

spliter to rozgałęźnik tak małostratny
  • #6 8768462
    matis057
    Poziom 33  
    Ocena: 214
    Zastosuj najlepsze kable a zarazem jak najkrótsze.
  • Pomocny post
    #8 8791782
    aku19
    Poziom 12