logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

HP Pavilion DV9722EG - Naprawa mostka graficznego czy wymiana karty?

Gosz 03 Gru 2010 13:15 1121 12
REKLAMA
  • #1 8820198
    Gosz
    Poziom 10  
    Witam,
    na wstępie możne od razu zaznaczę ze jestem kompletnie zielona jeśli chodzi o komputery, dlatego sorry za gafy. Mam taka sprawę, ostatnio padł mi laptop jak w temacie, nie znam się kompletnie na tym wszystkim, a chciałabym żeby komp był zrobiony dobrze dlatego trochę poczytuje tu i tam. Nie znam tez nikogo kto znałby się na tym dlatego pisze tutaj. Sam komputer się włącza, ale z obrazem dzieją się cuda. Zdiagnozowano, ze siadł jakiś mostek od grafiki. Powiedzieli ze nie warto tego naprawiać, bo za jakiś czas znowu padnie a cena od 350 do 450 zl. Czytałam coś, ze można lutować, jakiś rebeling. Doradźcie mi co mam zrobić, żeby najlepiej go naprawić? Czy wymiana karty graficznej jest rozwiązaniem?
    Z góry dzięki za pomoc.
  • REKLAMA
  • #2 8820221
    _1KOKO
    Poziom 33  
    Ocena: 164
    Wymiana na nową grafike załatwi sprawe , nie wiem dlaczego powiedzieli ze usterka powróci... sam reballing nic nie da bo to jest tylko ponowne zakulkowanie tej grafiki i wklejenie tej samej.
  • REKLAMA
  • #3 8820235
    Gosz
    Poziom 10  
    Czyli najlepiej kupić nową kartę, tak? Bedę tak dopytywać, bo jestem totalnym laikiem i chce wszystko dobrze zrozumieć.
  • REKLAMA
  • #4 8820242
    _1KOKO
    Poziom 33  
    Tak, wiekszość serwisów posiada takie chipsety na wymiane...
  • #5 8820302
    Gosz
    Poziom 10