logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Pioneer DEH-2000R w VW Polo 95 - brak reakcji po podłączeniu do zasilania

Danielos351 15 Sty 2011 20:40 3919 14
  • #1 9010874
    Danielos351
    Poziom 10  
    Witam jak wyżej w temacie mam problem z podłączenia radyjka w VW Polo3 95r. W aucie są kości ISO Czarna i czerwona i już kupiłem kabel aby złączyć tą kość z radiem i problem jest taki iż radio nie reaguje wogóle na podłączenie do zasilania. Między radiem a kością ISO są w czarnej kości 4 kolory czarny czerwony niebieski i żółty a w kości wychodzącej z auta jest tylko czarny i czerwony reszta jest ucięta<Cry> Czy to może w tym tkwić problem? Z góry dzięki i proszę o odpowiedź. A i jeszcze jedno jestem laikiem w tej dziedzinie.
  • #2 9014015
    waju12
    Poziom 15  
    Ocena: 154
    Witam.
    jak możesz do dodaj zdjęcia radia oraz kostki, ale jeżeli nikt wcześniej nie mieszał w kablach przy radiu to poszczególne kolory musisz podłączyć następująco
    Kostka prądowa:

Czerwony- +12V Power- Jest to przewód prądowy plusowy, który także podtrzymuje pamięć. podłączamy go pod stałe napięcie bezposrednio z akumulatora

Czarny- - przewód minusowy

Niebieski- Anntene remote- przewód który podaje napięcie do automatycznej anteny. Używany często jako przewód podający sygnał do oddzielnego wzmacniacza mocy aby go załączyć.

Pomarańczowy-Illumination- Przewód do regulacji jasności podświetlenia przycisków radia tylko przy włączonych światłach. obojętnie czy radio jest włączone czy nie.(ściemnianie w radiu pod nazwą - Dimmer). Nie podłączenie go nie wpływa na włączanie lub pamięć radia a także na podświetlenie radia gdy jest włączone. Podłączamy go pod przewód oświetlenia instrumentów.