Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Citroen c3 1.4 hdi programowanie klucza

janKesz44 20 Jan 2011 22:54 21594 14
  • #1
    janKesz44
    Level 10  
    Witam.
    Potrzebowałem dorobić drugi kluczyk. Kupiłem scyzoryk z transponderem i pilotem.
    Ale podczas procedury kodowania w Lexii zostaje zaprogramowany tylko jeden kluczyk tzn stary, bo wkładam obydwa po kolei.
    Czy przyczyną może być to że nowy pilot ma trzy przyciski a stary dwa?
    Podczas testu nowego klucza Lexia pokazuje, że jest łączność z transponderem ale nie może go zaprogramować.
  • #2
    radlom
    Level 12  
    Witam, a masz kolego KOD do programowania kluczyka?
  • #3
    kazikszprycha
    Level 11  
    musisz zaprogramować kluczyk kodem serwisowym
  • #4
    janKesz44
    Level 10  
    Dzięki za zainteresowanie. Oczywiśćie podczas procedury programowania Lexia pyta o PIN który jest poprawny bo go potwierdza, ale nie o kod serwisowy.
  • #5
    janKesz44
    Level 10  
    Oczywiście udało się ale na scyzoryku 2-przyciskowym. Ten z trzema przyciskami (światła) jest do citroena c4
  • #6
    radlom
    Level 12  
    Witam
    Kolego janKesz44 a gdzie kupowałeś kluczyk? Bo ja też potrzebuje dorobić drugi i znalazłem na allegro cos takiego http://alxxxxro.pl/citroen-kluczyk-obudowa-elektronika-2p-nowy-ixxxxxxxx.html i nie wiem czy jak to kupie i pojde do "klucznika" i mi zakoduje immo i wytnie grot to wystarczy w Lexii z PINem to sparować i bedzie OK

    PS.

    Doczytałem troche na ten temat - kilka godzin w necie czyni cuda. Okazało się że klucze w Cytrynach są kodowane systemem Crypto 2 typ transpondera 46, czyli nie trzeba kopiować pastylki ASO na zasadzie odczytu kodu ze starego klucza i kopiowaniu na nowy tylko programuje sie immo w nowym kluczu wsadzonym do stacyjki przy pomocy interfejsu ACTIA i oprogramowania Lexia podając odpowiedni PIN dostępny z autem i przypisany do VIN. Procedura kodowania obejmuje sparowanie nadajnika z centralnym zamkiem.

    Jeżeli sie mylę to proszę o sprostowanie, zanim wydam 200 na kluczyk z allegro.:D

    Moderated By Przemo9826:

    Nie zamieszczamy linków do aukcji.

  • #7
    zdziber
    Level 11  
    witam nie jestem pewien w czym tkwi problem ale nie do wszystkich citroenów i peugeotów się dopisują mam dwa nowe i nie udało mi się dopisać pilota . Owszem Pin sie dopisał i samochód zapala lecz pilota nie przyjmuje - jestem na etapie ustalania problemu prawdopodobnie te kluczyki z allegro dopisują się do określonej grupy BSI - nie do wszystkich - jeżeli ktoś ma doświadczenia już z tymi kluczami to proszę o podpowiedzi.
  • #9
    colin555
    Level 27  
    immo jest powiązane z pilotem
  • #10
    radlom
    Level 12  
    W moim oryginalnym kluczyku jest dokładnie taka sama płytka jak w tym oferowanym na allegro - patrz zdjęcie.

    Citroen c3 1.4 hdi programowanie klucza

    Z tych informacji które wyszukałem w sieci wynika że do Citroena C3 z 2004 stosowano TRANSPONDER CHIP -ID 46 phillips Crypto Chip CITROEN.
    Dane z katalogu :
    KL reference - PG33U
    TK head - TK60
    Id. 884 - PH20
    Id. C. Ref - 46
    Transponder Type - Philips* Crypto 2
    Cross Ref. 1 - VA6EHP

    Citroen c3 1.4 hdi programowanie klucza

    Jest tu ktoś kto sie zajmuje tym profesjonalnie i powie mi czy mogę to kupić i sparować. Kolega wyżej miał kłopoty z nadajnikiem. W najgorszym wypadku pilot nie będzie działał ale zawsze to zapasowy klucz.
  • #11
    zdziber
    Level 11  
    tak jak koledzy piszą imo jest powiązane z pilote lecz te chińskie nie do wszystkich się dopisują jak pisałem wedłóg opisów czenstotliwości są te same ale nie wiem w czym tkwi problem czy w kodach pilota . Próbowałem dopisać zarówno jeden do Xsary Picasso 2004r i dopisał się tylko imobilajzer a pilot nie i to samo jest z 307 2002 . Jeżelik kupisz ten klucz to napewno dopisze się transponder, a pilot ?.
    Zdzisiek
  • #12
    makas1982
    Level 10  
    Mam ten sam problem dopisalem transporter odpala a pilota nie moge dopisac dodam ze mam orginalne piloty z tych samych modeli i rocznika chodzi o 307 2002r i 307 2004r c# 3003r
    kupilem same pestki a piloty ze szrotu wziolem napewno sprawne w 100% na starych autach...
    Jak dopisac piloty...Lexia i pp2000 dopisuje tylko transporter do immo a pilota nie moge....
    Jest jakas mozliwosc dopisania pilota czy jest jednorazowego uzytku?
  • #13
    makas1982
    Level 10  
    makas1982 wrote:
    Mam ten sam problem dopisalem transporter odpala a pilota nie moge dopisac dodam ze mam orginalne piloty z tych samych modeli i rocznika chodzi o 307 2002r i 307 2004r c# 3003r
    kupilem same pestki a piloty ze szrotu wziolem napewno sprawne w 100% na starych autach...
    Jak dopisac piloty...Lexia i pp2000 dopisuje tylko transporter do immo a pilota nie moge....
    Jest jakas mozliwosc dopisania pilota czy jest jednorazowego uzytku?

    Nie wien jak to jest z tymi pilotami czemu nie chca sie zaprogramowac pp2000 wyczowa sygnal w poblizu nie mam pojecia czemu nie chca dzialac,moze jest inna procedura?
  • #14
    colin555
    Level 27  
    podpowiedziałem wcześniej
    nie mieszac transponderow z pilotam
  • #15
    janKesz44
    Level 10  
    Kluczyki kupowałem bezpośrednio od Chińczyka. Wydaje mi się że w scyzorykach scalak immo nie stanowi odrębnego bloku ale jest powiazany z pilotem. W moim przypadku nie chciał się zakodować pilot 3-przyciskowy bo widocznie w BSI nie ma opcji sterowania światłami z pilota. Jeżeli chodzi o programowanie samego nadajnika w.cz. to trzeba przestrzegać procedury podanej w Lexii a czasami powtarzać kilkakrotnie.