Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Vw Transporter T4 2.8 VR6 AES 140KM ASB- Brak słów.

Marassss 02 Feb 2011 21:06 10447 6
  • #1
    Marassss
    Level 10  
    Witam wszystkich.
    Od pewnego czasu nie śpię przez vw T4 carawelle wersja skandynawska, do 3000/min silnik chodzi super powyżej tego zaczynają się problemy takie jak
    -nierówno pracuje-jakby nie palił na jeden cylinder
    -strzela w wydech-nie spala mieszanki
    -duże spalanie
    W aucie została zrobiona uszczelka pod głowicą, wymieniony kompletny rozrząd w starym połamały się ślizgi) ,nowe przewody WN, nowe świece( takie jakie zaleca vw), nowa cewka zapłonowa, wszystkie wężyki od podciśnień.
    Na kompie nic 0 błędów ale w VCDS w blokach pomiarowych sonda zachowuje się tak że do 3000/min zmienia wartość wraz ze wzrostem obrotów,a powyżej tego pokazuje 0%
    Przepływomierz podmieniany i jest ok.
    Co może być przyczyną w/w objawów? Czy ktoś spotkał się z podobnymi problemami? Będę wdzięczny jakiekolwiek info.
  • #2
    zeimp
    Moderator on vacation ...
    Miałem ok. miesiąc temu identyczny przypadek i okazało się, że katalizator zaklejony był. Tylko jeden objaw miał więcej, bo tracił na mocy, ale to też nie zawsze. Tydzień walki i skończyło się na wydechu. Może i u Ciebie tak jest? Nie zaszkodzi jak przejedziesz się z odłączonym wydechem przed katalizatorem. Ja w tym przypadku od tego bym zaczął. Ja jeszcze pompę paliwa wymieniłem - niepotrzebnie. No zobaczymy co u Ciebie wyjdzie-pozdrawiam.
  • #4
    zeimp
    Moderator on vacation ...
    T5 wrote:
    A co z regulatorem ciśnienia paliwa?Jakie ciśnienie na listwie?


    Widzisz, dobra porada i dlatego ja wymieniłem pompę bo vag cyrki pokazywał (manometr też), jak się okazało to nie była pompa. Kolega mój po fachu twierdzi, że w tych silnikach 2.8 to standard, że katalizator ulega awarii, no ale szukać trzeba wszędzie.Pozdrawiam.
  • #5
    Marassss
    Level 10  
    Wczoraj wywaliłem kata był cały zaklejony,ale problem nadal jest,jak silnik zimny to chodzi perfekt ,ale kiedy zaczyna łapać temperaturę zaczyna prychać strzelać widać że nie pali na jeden cylinder ,a dokładnie na 3 bo na tym świeca jest cała w oleju.Podejrzewam że pierścienie siedzą ale w poniedziałek zrobię pewien patent na świecy i zobaczymy wtedy. Cierpliwość mi się kończy na ten samochód.
  • #6
    Marassss
    Level 10  
    Problem rozwiązany,na benzynie silnik aż świszczy uszkodzony był czujnik temperatury wody. Teraz w aucie został założony gaz i tu znowu masakra bo na gazie ten silnik chyba nie chce chodzić(albo gazownicy do du..)