logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Pomysły na pracę dyplomową w technikum elektryczno-elektronicznym

awess 20 Paź 2004 18:32 2156 7
  • #1 925856
    awess
    Poziom 16  
    Ocena: 29
    jestem uczniem 5 klasy technikum elektryczno-elektronicznego i wielkimi krokami zbliza sie praca dyplomowa, ale nie mam pomyslu na nia. szukam czegos nie zbyt drogiego a zarazem atrakcyjnego. czekam na propozycje i ewentulane wskazuwki jak sie do tego zabrac
  • #2 925879
    Paweł Es.
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 692
    Zacznij od ćwiczenia słów WSKAZÓWKI i NIEZBYT, bo cię na maturze dopadną. :)

Proponuję raczej prace teoretyczne, są najtańsze, odpadają problemy z uruchomieniem (ewentualne poślizgi czasowe lub problemy z dostaniem części) względnie jakieś oprogramowanie (strona internetowa, itp).
    Robienie rzeczy praktycznych wpędza w koszty i w problemy spędzające sen z powiek.

Z resztą napisz coś wiecej o zaleceniach ze szkoły bo co szkoła to inne wymagania.
  • #3 925888
    cezaryzseit
    Poziom 14  
    Ocena: 1
    Najtańszy temat z możliwych to zrobienie czegoś na pracownie, ale nie specjalnie jest to interesujące.
    Ja osobiście robiłem : Pomiar wielkości nieelektrycznych metodami elektrycznymi. Temat niedrogi. Skupiłem się głównie na opisie i zrobiłem :oops: wstyd się przyznać : Termometr.
    Możesz do tego dodać pomiar ciśnienia i będzie fajne :)
    Na początku chciałem zrobić pomiar promieniowania kosmicznego, ale nie wiedziałem jak zrobić licznik :cry: .Samo urządzenie do pomiaru jest proste i nie za droge.
    Pozdrawiam przyszłego Technika :D
  • #4 925938
    achilles
    Poziom 15  
    Ocena: 6